Dacia Logan nu mai este cea mai vândută maşina din România. Un alt model a detronat-o în noiembrie
Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor în România (DRPCIV) anunţă că în luna noiembrie la nivel naţional Dacia Logan a fost detronată în topul înmatriculărilor.
Conform DRPCIV, în noiembrie au fost înmatriculate în România doar 1095 de maşini Dacia Logan, cu 100 mai puţine decât modelul de pe primul loc. Tot o Dacie ocupă şi primul loc al clasamentului, doar că de această dată este vorba despre Spring, modelul electric (1195 unităţi).
În top zece al vânzărilor din România, în luna noiembrie se mai află Duster (749 unităţi), Sandero (607), Ford Focus (361), Renault Clio (332), Renault Captur (322), Hyundai Tcson (248), Toyota Corolla (212) şi Toyota C-HR (207), scrie Adevărul.
Pe de altă parte, conform datelor DRPCIV, citate de Asociaţia Constructorilor de Automobile din România (ACAROM), numărul înmatriculărilor de autoturisme noi a scăzut cu 0,93%, în primele 11 luni ale anului în curs, comparativ cu datele din 2020, însă la nivelul lunii noiembrie diminuarea a fost de peste 13%.
Conform statisticii publicate joi, în decursul lunii noiembrie, s-a consemnat un volum al înmatriculărilor de 11.480 de autoturisme noi, cu 13,38% sub nivelul raportat în aceeaşi perioadă din anul anterior.
CITEŞTE ŞI FOTO - Noua Dacia 1300 model T - cum ar putea arăta maşina pe care românii au condus-o zeci de ani
Dacia deschide comenzile pentru modelul Jogger
Dacia Jogger, noul vehicul de familie al mărcii, poate fi comandat începând cu data de 1 Decembrie în întreaga rețea de agenți autorizați, anunță compania.
Mașina a fost prezentată în premieră mondială la începutul lunii septembrie la Salonul Internațional al Mobilității de la Munchen.
Jogger este disponibil pe piaţa din România în două configurații – cu 5 şi cu 7 locuri – şi în două versiuni de echipare: Essential şi Comfort. Acestora li se adaugă, încă de la lansare, o serie limitată, intitulată „Extreme”, care cuprinde elemente de design specifice.
Jogger dispune de două motorizări: propulsorul cu alimentare mixtă benzină/GPL ECO-G 100 şi noul motor TCe 110 cuplat cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte. Ambele motoare sunt echipate cu sistemul Start & Stop și sunt conforme normei Euro 6D Full. VEZI CONTINUAREA AICI
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News