Data publicării:

Cupa Coca-Cola 2013 a ajuns la final: Campionii sunt Colegiul Tehnic Banyai Janos Harghita şi Liceul Tehnologic Auto Dolj

Autor: DCNews Team, michirita | Categorie: Stiri
WhatsApp

Finala Cupei Coca-Cola 2013 şi-a desemnat câştigătorii: echipa de fete a Colegiului Tehnic Banyai Janos din Harghita şi echipa de băieţi a Liceului Tehnologic Auto din Dolj au dovedit că merită să fie campioni în cea mai mare competiţie de fotbal în sală la nivel de liceu. Ei vor merge merge într-un cantonament la baza sportivă de pregătire de la Mogoşoaia, unde se vor antrena la fel ca membrii lotului naţional de fotbal.

După ce au trecut cu succes de etapa locală şi regională a competiţiei, şaşe echipe de fete şi şase de băieţi s-au luptat în finala Cupei Coca-Cola, care s-a desfăşurat sâmbătă şi duminică la Sala Rapid din Bucureşti. Etapa finală a celei de-a doua ediţii a Cupei Coca-Cola i-a reunit pe cei mai pricepuţi adolescenţi din România în materie de fotbal în sală: echipele de băieţi din Botoşani, Sibiu, Dolj, Bihor, Bucureşti şi Ilfov şi echipele de fete din Iaşi, Harghita, Sibiu, Baia Mare, Urziceni şi Ilfov.

Susţinuţi de sute de suporteri, colegi, prieteni şi părinţi, echipa de fete a liceului Colegiului Tehnic Banyai Janos din Harghita a învins cu scorul de 9 la 3 echipa Liceului Colegiului Naţional Grigore Moisil din Urziceni, câştigând pentru al doilea an la rând titlul de campioană în Cupa Coca-Cola. Finala dintre echipele de băieţi s-a disputat foarte strâns, fiind câştigată în prelungiri de echipa Liceului Tehnologic Auto Dolj cu scorul de 9 la 7 împotriva echipei Liceul Tehnologic „Doamna Chiajna” din Ilfov.

Pe lângă cantonamentul de la Mogoşoaia, cele două echipe câştigătoare în Cupa Coca-Cola şi antrenorii lor vor câştiga şi câte o tabletă PC din partea sponsorului principal Vodafone. Echipele de fete şi de băieţi situate pe locul al doilea vor primi câte un telefon de ultimă generaţie.

„Suntem foarte fericiţi că am câştigat pentru a doua oară Cupa Coca-Cola. Ne bucură să vedem că echipele de fete sunt atât de bune şi că există o concurenţă atât de aprigă între ele. Cu siguranţă ne vom înscrie şi anul viitor în competiţie. Mulţumim Coca-Cola, sperăm la cât mai multe competiţii precum Cupa Coca-Cola!”, a spus, după festivitatea de premiere, antrenorul echipei de fete a Colegiului Tehnic Banyai Janos din Harghita, Laszlo Bela.

“Suntem mândri să arătam că există jucători buni de fotbal şi în oraşele din provincie. E al doilea an în care participăm la Cupa Coca-Cola, iar astăzi suntem foarte fericiţi să fim câştigătorii ediţiei 2013. Competiţia a fost grea şi meciurile foarte strânse, dar rezultatele vorbesc de la sine. Nu ştiu dacă există neapărat un secret al performanţei pe teren, dar încerc să-mi încurajez întotdeauna echipa şi să motivez copiii să dea tot ce au mai bun pe teren. Aşteptăm ediţiile viitoare ale Cupei Coca-Cola, vom participa cu siguranţă!”, a declarat antrenorul echipei de băieţi a Liceului Tehnologic Auto Dolj, Eugen Georgescu.

„Cupa Coca-Cola doreşte să încurajeze tinerii să adopte mişcarea ca parte din viaţa lor. Ne bucurăm să vedem că tinerii iubesc sportul. Felicitări celor doua echipe câştigătoare în Cupa Coca-Cola 2013, ne-au demonstrat că talentul şi perseverenţa sunt calea sigură către succes. Felicităm, de asemenea, toate cele 459 de echipe înscrise în competiţie. Sperăm ca ei să ducă mai departe pasiunea pentru fotbal şi anul viitor să vedem chiar mai multe echipe înscrise în următoarea ediţie a Cupei Coca-Cola”, a declarat Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – Coca-Cola România & Moldova.

Cupa Coca-Cola 2013 a însemnat:

• Peste 5.000 de elevi de liceu concurenţi

• 459 de echipe din 24 de judeţe înscrise la start, dintre care 79 de echipe de fete

• 41 de echipe de fete şi băieţi calificate în etapa regională au jucat în cele 4 centre regionale de la Piteşti, Iaşi, Târgu-Mureş şi Oradea

• 6 echipe de fete şi 6 echipe de băieţi calificate în finala Cupei Coca-Cola

• 2 echipe câştigătoare

• 472 de meciuri de fotbal jucate în trei luni

• 394 de ore petrecute pe teren

• Peste 4.500 de goluri înscrise

Despre Cupa Coca-Cola

Cupa Coca-Cola este un program al Sistemului Coca-Cola România, care promovează un stil de viaţă activ şi echilibrat, dezvoltat în parteneriat cu Ministerul Educaţiei Naţionale şi Federaţia Română de Fotbal. Vodafone România este sponsor principal, iar Intersport este partener tehnic.

Prin organizarea Cupei Coca-Cola, Sistemul Coca-Cola România îşi respectă promisiunea de a promova mişcarea fizică, fiind un susţinător cu tradiţie al sportului de performanţă, dar şi al evenimentelor care încurajează implicarea fiecăruia dintre noi în activităţile fizice.

Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare.

Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, compania comercializează o gamă variată de produse ce include băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi răcoritoare cu conţinut caloric scăzut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, ceaiuri ready-to-drink, băuturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Având cea mai mare reţea de distribuţie din lume, compania Coca-Cola este prezentă în peste 200 de ţări, consumul produselor companiei depăşind 1.8 miliarde de porţii pe zi.

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România).

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel