Cum explică Sebastian Burduja proiectul tunelului de sub București. ”Îmi pare rău, nu iau autobuzul, nu iau metroul. Nu o să par altcineva decât cine sunt”
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Roxana Neagu
WhatsApp
Sebastian Burduja, candidatul PNL la Primăria Municipiului București, își propune să ducă traficul rutier în subteranul Capitalei și să elibereze orașul, pentru oameni. 

Sebastian Burduja a explicat, în interviul acordat DCNews, că traficul din București ar putea fi gestionat și-n funcție de datele transmise de telefoanele mobile inteligente. Altfel spus, gândește un sistem de tip Google Maps, care se folosește de locația activată a telefoanelor mobile pentru a estima zonele aglomerate și a le indica șoferilor. ”La nivel macro, ai puncte pe hartă pe care le vezi în mod dinamic. Am discutat cu un operator de telefonie din România, unul dintre cei mai mari și mi-a spus cum au făcut lucrul acesta în Paris, în Bruxelles, în Barcelona, în Madrid. Vezi, în timp real, cum se modifică harta Bucureștiului din perspectiva mișcării oamenilor” a spus candidatul liberal, adăugând că nu ”nominal”: ”Nu vă gândiți la Big Brother”. 

În funcție de aceste date, ar urma să se stabilească la ce interval ajunge un mijloc de transport în comun în stație, a mai spus candidatul PNL.

”Tunelul urban se poate face”

Acesta a venit cu mai multe viziuni cu privire la traficul din București, printre care ”tunelul urban”, despre care ne-a spus: ”Acest proiect pe care l-am propus, tunelul urban București, care este un proiect de viziune, ambițios, prin care conectezi nordul Bucureștiului de la Piața Presei până la Parcul Tineretului și Șoseaua Berceni, un proiect discutat și cu primarul Băluță și care se poate face. Sigur, nu pentru următoarele alegeri, ci pentru următoarele generații. Da, admit că e un proiect care ar dura 10, 15, 20 de ani, dar, făcându-l, rezolvă o mare problemă pentru acest oraș. E dezvoltat pe inele de trafic și ai nevoie de o conexiune rapidă între aceste inele”. 

”Am trimis și oameni pe Lună, cred că putem să săpăm un pasaj subteran în orașul ăsta” a mai spus Sebastian Burduja, amintind despre pasajul de la Piața Unirii, săpat în 49 de zile. 

În timpul discuției, Sebastian Burduja a spus: ”Ca liberal, vreau să permit bucureștenilor să se deplaseze și cu mașina personală. Vă dau exemplul meu: ca să ajung la prima stație, trebuie să merg 20 de minute pe jos. Nu am cum. Îmi pare rău, nu iau autobuzul, nu iau metroul, nu o să par altcineva decât cine sunt. Așa am gândit proiectul de a duce traficul în subteran și a lăsa orașul pentru oameni”. 

Youtube video image

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel