Data publicării:

Cum arată o maşină de aproape 100 ani în stare perfectă. "O iubesc atât de mult încât îmi doresc să rămână în familie"

Autor: Florin Răvdan | Categorie: Stiri
WhatsApp

Iată cum arată o maşină iubită, chiar dacă mai are puţin şi ajunge la venerabila vârstă de 100 de ani. 

"“O iubesc atât de mult încât îmi doresc să rămână în familie!”

Probabil unele dintre cele mai frumoase momente din activitățile noastre sunt atunci când avem ocazia să admirăm aceste minunății și să aflăm poveștile lor.

În curând, acest Ford A, fabricat în 1928, va ajunge la venerabila vârstă de 100 de ani, iar de curând a fost “invitat” la un eveniment la Palatul Elisabeta. Are un motor de 3.3 litri pe benzină, care dezvoltă puțin sub 30 de cai putere", transmit cei de la RAR pe Facebook. 

MAI MULTE IMAGINI SUNT DISPONIBILE ÎN GALERIA FOTO

Dacia 1300, poreclită Egreta, la RAR. Are premiul pentru cea mai mare distanţă parcursă pe roţi

"Dacia 1300 din anul 1973, fotografiată la RAR Vaslui. Ajunsă la 49 de ani, “Egreta” se poate lăuda cu multiple participări la paradele retro, dar și cu un premiu pentru cea mai mare distanță parcursă pe roți, pe care l-a primit la Raliul Carpați Retro din 2021, după ce a mers fără probleme pe traseul Vaslui-Arad-Timișoara și retur", transmit cei de la Registrul Auto Român pe Facebook. VEZI AICI IMAGINILE

Decapotabilă românească la RAR Griviţa

"“Decapotabilă” românească la RAR Grivița: Aro 10. O astfel de mașină atrage cu siguranță multe priviri în sezonul estival, în ciuda faptului că a fost fabricată în urmă cu 40 de ani și are un motor de 1.3L. Proprietarul mașinii a văzut de la bordul ei multe peisaje din România, Bulgaria, Grecia, Macedonia sau Albania", transmite Registrul Auto Român pe Facebook. .

Daniel Giulescu, proprietarul acestui ARO, a vorbit despre maşină într-un interviu pentru autotestmagazin.ro.

"Al meu este din 1982 și l-am găsit pe un site acum patru ani, într-un sat din Caraș-Severin. Era într-o stare medie, dar într-un an l-am desfăcut și am refăcut tot: motor, caroserie, transmisie și prelată. Am făcut totul după ideile mele, dar am mai găsit oameni care au lucrat în uzină și mi-am dat seama că mai avem profesioniști. Aro era considerată o mașină care se strica la câteva sute de kilometri. Ea nu a fost proiectată pentru drumuri lungi, pentru autostrăzi. Eu am parcurs 860 de kilometri într-o zi cu ea”, povestește Daniel Giulescu.

Această mașină este deja a patra pe care tânărul de 36 de ani o salvează de la dispariție. A mai avut un Aro 24, un alt model 10 cu care a mers în Thasos, dar și o camionetă Aro, cu care s-a plimbat până în Elveția și în regiunea Corsica. Le-a vândut pentru ca legenda să poată merge mai departe și, în plus, întreținerea tuturor autovehiculelor era mai costisitoare decât poate părea din exterior.

"Am un stoc de piese pentru următorii 20 de ani, nu folosesc piese de calitate slabă. Suntem un grup de prieteni și i-am convins să-și cumpere mașini fabricate la Colibași și Câmpulung, iar eu m-am ocupat de mașinile lor. Unele piese depășesc bugetul unui om chiar și pentru un an întreg. Întreținerea este costisitoare, nu se mai fabrică piese pentru Aro, iar noi încercăm să găsim variante adaptate. Pe unde mă duc, cumpăr mereu câteva piese”, spune cu ușor regret tânărul.

VEZI AICI FOTOGRAFIILE CU ACEASTĂ MAŞINĂ

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel