Data actualizării:
Data publicării:

Cum a fost înjurat de un pasager pilotul Cezar Osiceanu după ce a pus la sol în siguranță avionul pe Otopeni, în timpul unei furtuni puternice

Autor: Tudor Curtifan | Categorie: Stiri
WhatsApp
Foto: Pixabay
Foto: Pixabay

Pilotul Cezar Osiceanu, pilot de linie pe Tarom, cu o experiență în aviație de 45 de ani, a povestit în carul unui podcast la DC News un moment nefericit din cariera sa când a fost înjurat de un pasager din cauza întârzierilor, deși cursa a fost una dificilă în condiții de furtună.

Discuția a fost purtată în jurul accidentelor și momentelor periculoase din aviație, momente prin care a trecut și Cezar Osiceanu. El a povestit astfel în cadrul podcastului de la DC News, un episod nefericit: O zi lungă cu cinci tronsoane pe ruta România - Turcia, în condiții de furtună. 

Inevitabil au apărut și întârzieri cauzate de vremea rea. În ciuda faptului că Osiceanu și copilotul său au dus la sol în condiții de maximă securitate aeronava, chiar reușind să recupereze din întârzieri, reacția unuia dintre pasageri spune totul despre caracterul unora dintre noi.

„Toate se sparg în capul piloților până la urmă. Spre exemplu am făcut într-o zi cinci tronsoane România - Turcia în condiții de vreme foarte dificilă, furtuni mari. Ne-am străduit să recuperăm și timp după întârzieri cauzate nu de noi, ci de condițiile meteorologice. Iar la final, pe Otopeni, am fost înjurat (n.r. - de un pasager, din cauza întârzierilor)”, a precizat, dezamăgit, pilotul Cezar Osiceanu.

 „Mai sunt și astfel de oameni. (...) Dar pe de altă parte aplauzele încă mai au loc la aterizare, care sunt normale. Partea delicată e că sunt pasageri al căror pix valorează de la 200.000 de euro în sus, iar o astfel de putere financiară îți crează o oarecare stare psihologică care de face să te simți îndreptățit să iei tu niște decizii. Dar în avion nu ai ce decizii să iei, nu trebuie decât să asculți”, a explicat Osiceanu.

„Am observat că din ce în ce mai mult străinii sunt cei care aplaudă, mai ales dacă aterizarea e deosebită iar situația de afară dificilă iar starea de tensiune o simt și pasagerii. Concetățenii noștri în marea lor majoritate în astfel de situații sunt blazați, speriați, nu știu cum să reacționeze. Dar în continuare aplauzele reprezintă o formă de manifestare a unui respect reciproc. Așa cum piloții încearcă mereu să își facă datoria”, a conchis pilotul Tarom.

Urmărește integral podcastul în care invitat este pilotul Cezar Osiceanu

Youtube video image

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel