Am comandat o masă de la Ikea. Apărea în stoc, totul ok, comanda a fost plasată, produsul plătit, ziua de livrare aleasă. După câteva zile, primesc următorul mail:
”Comanda dumneavoastra inregistrata cu numarul 1142124151 a fost procesata. Din pacate, unul dintre produsele ADILS picior argintiu cod 10217971 nu a putut fi expediat catre dumnevoastra din cauza indisponibilitatii acestuia. Suma de bani va fi rambursata in contul atasat cardului cu care a fost efectuata plata, in 7 zile lucratoare”.
Practic Ikea mi-a trimis o masă cu trei picioare.
Am sunat la call center pentru a-i întreba de ce nu m-au contactat să mă întrebe dacă mai vreau produsul și dacă pot comanda totuși patru picioare, altă culoare decât gri, aflate în stoc (care, de altfel, erau în stoc când am plasat comanda. Nici nu poți comanda un produs la Ikea dacă nu se află în stoc).
”Nu pot să vă ajut eu. Nu avem ce face. Veniți și luați piciorul din sediul nostru din Pallady. În Băneasa, de unde ați comandat dumneavoastră, nu-l mai avem”, mi-a zis angajata de la call center Ikea.
”Păi și nu mă puteați suna să mă întrebați dacă mai vreau să cumpăr masa decât să mi-o trimiteți nefuncțională, cu trei picioare în loc de patru?! Totuși, în loc de gri, puteam să aleg negru, aveați pe stoc”, am întrebat și mi-a zis: ”Da, îmi pare rău, aceasta este procedura”.
Așadar degeaba comanzi online de la Ikea, dacă nu vin toate produsele pentru a le putea asambla. Fără o piesă, practic ți-ai comandat mobilier degeaba pentru că nu-l poți construi. Tot în magazin trebuie să te duci după... un picior. Deși tocmai asta ar fi ideea în pandemie, să nu mai stai în aglomerația de la Ikea, ci să cumperi online.
Ce v-am relatat mai sus nu este o situație singulară. Un alt cumpărător a trecut printr-o experiență similară:
”Comand la Ikea pe 18.11.2020. Primesc termen de livrare 24.11.2020, orele 12-16. Pe 20.11.2020 sun pentru confirmare, mi se confirma data de 24.11.2020, orele 12-16. Ieri 24.11.2020 sun sa ii rog sa le aduca cat mai aproape de 12 ca sa ma apuc de montat pentru ca mi-am luat o zi de concediu in asteptarea lor. Ma anunta ca nu mai vin, ca m-au reprogramat pe 28.11.2020, dar ca au omis sa ma instiinteze. 25.11.2020 primesc mail precum ca un produs din comanda nu mai este disponibil, produs care il face irelevant pe altul pentru ca erau un set. Sun la ikea sa imi scoata macar produsul care nu mai am acum ce face cu el de pe comanda. Aflu ca nu se poate decat sa anulez toata comanda, dupa care operatoarea apasa probabil mute ca sa nu o mai aud si dupa un minut in care vorbesc singur imi inchide, dupa ce ascultasem robotelul 20 de minute. Multumesc, Ikea”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Horoscop 7 mai: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are probleme cu banii. Ai mare grijă, zilele acestea!
- Gestul făcut de Regele Charles al III-lea față de România, chiar înainte de încoronare. Camelia Csiki: Asta mi s-a părut senzațional
- Ofertă la un supermarket din România: Un leu - în loc de 50 de bani - pentru fiecare sticlă reciclată
- Alertă meteo de grindină, vijelii și averse torențiale. Zonele vizate
- Dobânzi calculate greșit la o bancă celebră: Românii, afectați! Elena Cristian: Dacă s-a întâmplat așa ceva... există o singură explicație
- Azi începe Eurovision 2024. România nu participă, TVR nu transmite. Bine că avem mii de angajați, cu salarii mari, și audiență zero...
- BANCUL ZILEI: Secretul unei căsnicii lungi
- Eda Marcus, prezentatoare TVR, moment delicat: "Am fost scoasă de pe post pentru că eram prea drăguță"
- Klaus Iohannis, primit la Casa Albă de Joe Biden. Bogdan Chirieac: O întâlnire de consolare pentru președinte. A fost refuzat la greu
- Previziuni astrale pentru a doua jumătate din 2024. Ce rezervă astrele pentru nativii Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu și Fecioară
- Chirieac, despre ce i-a spus Biden lui Iohannis: Multă înțelepciune. Nu se schimbă nimic
- De ce ne îndeamnă astrele să ne îngrijim grădina sufletului odată cu Luna Nouă în Taur
- Lecția pe care trebuie să o învețe toți șoferii din clipul unui accident. Expert: E și vina celui care a trecut regulamentar