Alături de invitați de seamă și colaboratori din presă, publicitate, industria turismului și ospitalității, lumea artistică, reprezentanți ai celor mai mari corporații din țară și oficiali locali, dar și de colegi din Intercontinental Hotel Group, membrii echipei Crowne Plaza Bucharest și-au aniversat cele două decade de ospitalitate și profesionalism cu un meniu internațional inspirat de cele mai rafinate gusturi, cu o proiecție de lasere, un recital al trupei The Colours și multe surprize pregătite pentru oaspeții la eveniment.
Crowne Plaza Bucharest face parte din grupul Ana Hotels și este proprietatea dezvoltată de-a lungul anilor pe fundamentul fostului Hotel Flora, cumpărat de grupul hotelier în 1996 și afiliat internațional brandului Crowne Plaza încă din 1998.
În urma unor investiții constante și semnificative de zeci milioane de euro de-a lungul celor două decade, hotelul de patru stele este astăzi un etalon pe piața de profil din capitală.
Cele mai recente și de amploare investiții realizate aici sunt cele care au vizat renovarea completă a camerelor (în 2015), cele care au extins complet Crown Ballroom, cea mai mare sală de evenimente din hotel cu posibilitate de acomodare a peste 800 de persoane (în 2017) și de asemenea, cele care au dat bucureștenilor un nou SPA de lux: Essenza – Pure Wellness by Ana Hotels (lansat în 2018).
Încă de anul trecut actualul management al hotelului a oficializat prelungirea afilierii de brand pentru încă 10 ani.
Managementul hotelului a contribuit la creșteri cumulate de peste 25% a veniturilor, a crescut indicele de satisfacție al hotelului la 9.5 din 10, ceea ce a ridicat locația în top 20% al hotelurilor Crowne Plaza din Europa.
Crowne Plaza Bucharest a fost desemnat Hotelul Anului pentru trei ani consecutivi și se mândrește cu câteva mari recunoașteri obținute de la TripAdvisor: in 2016 Travelers' Choice, apoi în 2017 Certificat de Excelență, iar în 2018 din nou Certificat de Excelență și Travelers' Choice. Având o afiliere internațională nu doar la brandul Crowne Plaza, ci și la programul de loializare IHG Business Rewards, hotelul a fost câștigător al premiului pentru cea mai bună rată de înrolare a oaspeților în Europa Centrala și de Est în 2017.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva