”Pe finalul anului 2019 și începutul anului 2020 foarte multe dintre societățile de asigurări au venit cu diferite platforme care prin accesarea lor se pot obține și produse și multe alte facilități. Dar dacă această digitalizare nu face pași mai mari și mai rapizi în zona penetrării efective în beneficiul consumatorului, pierdem practic trenul dezvoltării. Degeaba așteptăm să avem o piață dezvoltată, pentru că, fără aceste lucruri, cu siguranță nu o să ajungem unde ne dorim. Mă refer la potențialul acestei piețe, de 20 de milioane de locuitori și decât două miliarde și un pic de prime brute subscrise, raportat la un PIB de peste 230 de miliarde de euro. O penetrare de 1% este insignifiant”, a precizat Cristian Roșu la conferința organizată de DC Media Group, împreună cu Fundaţia Institutul de Studii Financiare, "Quo Vadis piața de asigurări în 2020!”, Ediția a II-a.
VEZI MAI MULTE ÎN VIDEO:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- SRI face angajări. Posturile pentru care puteți aplica. Vă puteți înscrie în cursă până la finalul lunii mai
- Micii pe care îi mâncăm nu mai au nicio legătură cu micii adevărați. Ingredientul care lipsește cu desăvârșire. Medicul Alin Popescu: Aș da o lege să se schimbe compoziția
- Cea mai mare inutilitate din București. Primarul de sector care credea că va da lovitura și turiștii vor lua cu asalt construcția
- Numerologul Romeo Popescu, previziunile pentru luna mai, în funcție de cifra destinului: Cine are idei geniale și face rost de bani
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: Ardeleanul și avocatul...
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Bătrânica din Germania e istorie: Acum, toți samsarii merg la grădiniță! Nouă tactică pe piața auto second hand
- Cât a plătit o mămică pentru 3 felii de cozonac la supermarket: Nici nu-ți vine să-l mai mănânci / video
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest