Coronavirus: TikTok anunță un ajutor de 375 milioane dolari
TikTok a anunțat o serie de inițiative și fonduri de ajutor pentru a-i susține pe cei care luptă cu Covid-19.
TikTok a anunțat o serie de inițiative și fonduri de ajutor pentru a-i susține pe cei care luptă cu Covid-19, conform The Verge. În total, compania promite 375 milioane dolari: 250 milioane dolari în fonduri directe, 100 milioane dolari în credite pentru reclame și 25 milioane dolari în spațiu de reclamă pentru informări de sănătate publică.
Cele 250 milioane dolari sunt împărțite în câteva fonduri diferite. Există Fondul de ajutor pentru eroii din sănătate (150 mil.), care constă în bani și provizii pentru personalul medical și pentru lucrătorii din sănătate. Mai apoi, există Fondul de ajutor pentru comunitate (40 mil.), care oferă bani organizațiilor care ajută comunitățile cel mai rău afectate de criză. În final, serviciul a promis 50 milioane dolari pentru a ajuta inițiativele de educație la distanță.
Spațiu publicitar gratuit pentru ONG-uri și autorități
Pe lângă fondurile directe, TikTok promite 25 milioane dolari în spațiu publicitar pentru a ajuta ONG-urile, autoritățile de sănătate și autoritățile locale să livreze informații despre sănătatea publică.
TikTok a fost criticată pentru că a permis teoriilor conspirației să se răspândească pe platforma sa. Luna trecută, pe platformă a apărut o teorie care avertiza despre o „carantină națională" iminentă în SUA. Aceste videoclipuri au rămas urcate, chiar dacă TikTok și-a actualizat regulile de conduită în ianuarie, pentru a elimina informațiile false.
Cele 100 de milioane de dolari în credite pentru reclame sunt menite să ajute afacerile mici și mijlocii care au probleme în timpul pandemiei. TikTok a transmis că programul va fi desfășurat în toată lumea în lunile viitoare, însă aceste lucruri se vor întâmpla depinzând de sfaturile privind repornirea economiei venite din partea autorităților sanitare.
Alte companii tehnologice care au contribuit la luptă
TikTok nu este prima platformă care anunță că va ajuta cu fonduri sau cu spațiu publicitar organizațiile lovite de Covid-19. De exemplu, Google a anunțat un fond de investire de 200 milioane dolari și 340 milioane dolari în credite pentru reclame pentru a ajuta IMM-urile, Apple a lansat un fond de 50 milioane dolari pentru a ajuta industria muzicală, în timp ce Facebook a investit 100 milioane dolari în jurnalism.
Poate că cea mai importantă contribuție a fost cea a directorului executiv al Twitter, Jack Dorsey, care a anunțat că va dona un miliard de dolari, adică mai mult de un sfert din averea sa, pentru a ajuta lupta împotriva Covid-19.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News