CORONAVIRUS. Italia nu a identificat încă sursa focarului. ”Pacientul zero”, de negăsit
virus
Autoritățile din Italia fac eforturi disperate pentru a găsi persoana infectată cu coronavirus de la care a pornit epidemia în țară.
Italia încă nu a identificat încă ”pacientul zero”, sursa focarului de coronavirus din țară, au spus luni doi oficiali, scrie CNN.
"Important este să identificăm ”pacient zero”, de unde provine și să oprim acest lanț de infecții", a declarat Angelo Borrelli, șeful agenției de protecție civilă din Italia.
Borrelli a sugerat o explicație pentru creșterea bruscă a cazurilor din weekend: „Cred că perioada de incubație a însemnat că toate infecțiile au explodat la un moment dat".
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
china
coronavirus
epidemie
international
italia
pandemie
virus
wuhan
- Horoscop 28 martie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are nevoie de o schimbare. Bucură-te de viață!
- Alternativa din capitalele europene, după interzicerea centralelor pe gaz. Ștefan Pălărie (USR): Nu transportă gaz până în apartament
- AFM, finanțare de 1900 de euro pentru fiecare familie unde venitul pe membru este sub 1700 de lei. Ce este programul ”Prima Conectare”. ”Aduceți civilizația în casa omului”
- Dan Negru mai vrea o lege dacă se decide închiderea supermarketurilor în weekend: Să-i interzică lui Bartoș!
- BANCUL ZILEI: După căsătorie...
- Strategul Cristian Socol, reacție la ultimele date Eurostat despre România. Am depășit și Ungaria. Cea mai mare viteză din ultimii 10 ani
- Şedinţă de Guvern: Modificarea unor măsuri fiscal-bugetare, pe ordinea de zi
- Modificarea adusă de Guvern pentru cei care locuiesc la bloc. Se schimbă modul de calcul și costurile pentru consumul de energie termică
- Un înlocuitor al zahărului, mai dăunător decât zahărul în sine. Medicii trag un semnal de alarmă: Evitați-l!
- Motivul pentru care testele PISA nu sunt relevante pentru România. Marian Staș, coordonator de programe educaționale: Analfabetismul logic e problema