Data publicării:

Contract semnat pentru Lotul 2 din Centura de Nord a Bucureştiului. Cât vor dura lucrările

Autor: Mihai Ciobanu | Categorie: Stiri
WhatsApp
Foto: Pexels.com
Foto: Pexels.com

A fost semnat contractul pentru construirea unui nou lot din Centura Nord a Bucureştiului.

CNAIR a semnat contractul pentru Proiectarea şi Execuţia Lotului 2, km 20+000-km 39+000, din Centura Nord a Bucureştiului.

Miercuri, 12.05.2021, C.N.A.I.R. S.A. a semnat contractul "Proiectare si Execuţie Autostrada de Centura Bucureşti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 2 km 20+000 - km 39+000", cu ofertantul declarat câştigător, ASOCIEREA SC SA & PE CONSTRUCT SRL (lider de asociere) - SPEDITION UMB - TEHNOSTRADE S.R.L.                                                                                                                                       

Valoarea contractului: 831.920.653,34 lei fara TVA.

Lungime: 19 km.

Sursa de finanţare: Fonduri Europene Nerambursabile.

Durata contractului este de 154 luni, din care:

- 12 luni perioada de proiectare,
- 22 luni perioada de execuţie a lucrărilor
- 120 luni perioada de garanţie a lucrărilor                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Investiţia este necesară pentru a se realiza accesibilitatea la reţeaua TEN-T

Investiţia este necesară pentru a se realiza accesibilitatea la reţeaua TEN- T, dar şi pentru a scoate pe cât posibil traficul de tranzit aferent Coridoarelor IV şi IX Pan European din zona urbană pe care în situaţia existentă o traversează şi o perturbă. În momentul de faţă, drumul existent - Centura Municipiului Bucureşti - nu mai face faţă acestor volume de trafic, iar aducerea la parametrii tehnici corespunzători ai unui drum, parte dintr-un Coridor European, s-ar traduce prin costuri mari şi nerentabile.

Importanţa acestui proiect rezultă din necesitatea realizării unei continuităţi între Autostrada A1 Bucureşti - Piteşti şi Autostrada A2 Bucureşti - Constanţa, dar şi în lungul coridorului IX Pan European şi realizarea unei conexiuni între Coridorul IV Pan European şi Coridorul IX Pan European.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel