În acest moment au loc negocieri privind valoarea maximă a fondurilor nerambursabile ce vor fi alocate prin Programul Operațional Infrastructură Mare. Valoarea finală depinde și de discuțiile dintre autoritățile române, Comisia Europeană și Agenția Internațională de Cooperare a Japoniei.
Linie de 14,2 km
Obiectul cererii de finanțare este reprezentat de asigurarea unei conexiuni directe între București și Otopeni, respectiv între Gara de Nord București și Aeroportul Internațional Henri Coandă, prin construirea unei noi linii de metrou cu o lungime de 14,2 km și 12 stații de metrou. Valoarea totală a proiectului este 1 391 634 272 euro, iar cofinanțarea va fi asigurată din împrumut de la Banca Japoneză pentru Cooperare Internațională, precum și din fonduri de la bugetul de stat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva