Coca-Cola - numărul 1 în Top Social Brands 2016, powered by Biz
Coca-Cola, cea mai populară băutură răcoritoare din lume, este mereu la curent cu noile tendințe în materie de tehnologie, adresându-se astfel într-un mod relevant și inovator noii generații de tineri. Prin inițiative îndrăznețe, reușește să fie primul brand din România pe Snapchat, cât și primul care a testat aplicația Periscope sau Facebook Canvas Ads.
Cei mai cool influenceri locali, dar și fanii Coca-Cola, se alătură de fiecare dată campaniilor nou-lansate, se implică în crearea de conținut și interacționează cu brand-ul prin Live-uri pe Facebook sau alte proiecte speciale.
Curiozitatea și deschiderea Coca-Cola către inovațiile ce apar în lumea digitală au condus la dezvoltarea și amplificarea unui conținut inedit, plasând astfel brandul pe locul 1 în Top Social Brands 2016, powered by Biz.
5 motive pentru care Coca-Cola este #1 în Top Social Brands, powered by Biz:
1. Inițiază proiecte cool pentru adolescenți, în online, locul în care aceștia își petrec cel mai mult timp. Platforma CokeStream, lansată în august 2015, le oferă articole și materiale cu cei mai admirați artiști ai momentului, playlist-uri locale sau internaționale și acces la cele mai așteptate evenimente muzicale ale anului. La toate acestea s-a adăugat de curând un webseries original pe Youtube - Bobiceag și duba de artiști.
2. Dezvoltă parteneriate relevante pentru orice vârstă, cum ar fi proiectul Din poză-n farfurie, realizat alături de unul dintre cei mai mari bloggeri culinari din România - Teo's Kitchen.
3. Early adopter al celor mai recente inovații, este primul brand din România pe Snapchat, aplicația cu cea mai rapidă creștere în rândul adolescenților, cu un cont lansat în Decembrie 2015 - @cocacolaro - și conținut nativ, primul brand din România pe Periscope, a dezvoltat primul Facebook Canvas Ad, a distribuit primul video 360° și a creat primul InstaMeet al unui brand în România.
4. Integrează creativ mediul offline în online, in real time, prin postări live pe Snapchat, Instagram și Facebook de la toate evenimentele Coca-Cola din ultimul an, precum Untold, Caravana de Crăciun, Concertul CokeStream, Cupa Coca-Cola, evenimentele Happy Moves.
[citeste si]
5. Dar cel mai important este faptul că rămâne aproape de comunitatea sa, de fani și de influenceri, păstrând o legătură strânsă cu aceștia, implicându-i în crearea de conținut, oferindu-le răspunsuri contextualizate în Social Media, prin stickere și meme-uri personalizate, răsplătindu-le pasiunea prin invitații la evenimentele Coca-Cola, surprize și experiențe unice.
Ajuns la cea de-a opta ediție, clasamentul ce reflectă implicarea brandurilor în social media are la bază topul ZeList (apariții și viewership), voturile exprimate de specialiști din agenții digitale, specialiști online și bloggeri, și un top realizat de revista Biz.
Despre Compania Coca-Cola
Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, ce le oferă consumatorilor peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare carbogazoase şi necarbogazoase. Pornind de la Coca-Cola, recunoscută ca fiind una dintre cele mai valoroase mărci din lume, portofoliul companiei cuprinde branduri în valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numără Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apă vitaminizată, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA și Del Valle.
La nivel global, compania Coca-Cola este furnizorul numărul 1 de băuturi carbogazoase, cafea ready-to-drink şi sucuri de fructe şi nectaruri. Având cea mai mare reţea de distribuţie de băuturi răcoritoare din lume, consumatorii din peste 200 de ţări se bucură de băuturile companiei, consumul depăşind 1,9 miliarde de porţii pe zi.
Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola. În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori.
În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său, Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.
Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com, blogul www.coca-colablog.com sau să ne urmăriţi pe Twitter la adresa www.twitter.com/CocaColaCo şi LinkedIn, la adresa www.linkedin.com/company/the-coca-cola-company.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News