Coca-Cola HBC, parteneriat cu Lavazza pentru distribuirea cafelei
Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria locală de băuturi, anunță intrarea într-o nouă categorie, cea a cafelei. Compania își extinde portofoliul cu un nou brand, Lavazza. Începând cu 16 octombrie 2017, Coca-Cola HBC România a devenit distribuitor exclusiv al produselor Lavazza pe piața locală, ca urmare a unui parteneriat încheiat cu Luigi Lavazza S.P.A.
Coca-Cola HBC România va distribui gama completă Lavazza în canalele de retail, aparate automate, birouri și HoReCa. Brandul de origine italiană completează gama existentă a companiei, alcătuită din băuturi non-alcoolice carbogazoase și necarbogazoase, apă minerală naturală, băuturi energizante, ceai și cafea rece ready-to-drink.
„Ne dorim să fim cât mai aproape de consumatorii noștri, să construim în continuare parteneriate puternice cu clienții noștri și să le oferim mereu un portofoliu relevant de băuturi. De aceea, căutăm constant noi modalități de a oferi diversitate în materie de băuturi și ambalaje. Parteneriatul dintre compania noastră și Lavazza marchează un pas important în susținerea obiectivelor noastre strategice, de a fi prezenți în toate ocaziile de consum și de a ne urma viziunea de 24/7: să fim alături de clienți și consumatori 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Suntem bucuroși să le oferim clienților și consumatorilor noștri un brand cu o imagine puternică pe plan local, construită pe renumitele atribute Lavazza: tradiție și calitate", spune Dan Timotin, Country Sales Manager, Coca-Cola HBC România.
Deși România este în a doua jumătate a topului țărilor europene la consumul de cafea, potrivit studiilor*, peste 90% din populația României cu vârsta de peste 18 ani consumă cafea sau de băuturi pe bază de cafea. Consumul mediu de cafea în România este de 2,4 cafele pe zi, consumate în parte acasă.
[citeste si]
Lavazza, un brand cu o prezență locală de peste 15 ani, a înregistrat performanțe notabile în România. Prezent în peste 90 de țări și lider de piață în Italia, Lavazza este un brand puternic în industria cafelei și simbolul calității pentru cafeaua tip espresso, cu o istorie de peste 120 de ani de investiții și inovație.
Despre Coca-Cola HBC
Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având vânzări de peste 2 miliarde de unități. Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operațiuni în 28 de țări, servind o populație de aproximativ 590 milioane de oameni. Coca-Cola HBC oferă o gamă variată de băuturi răcoritoare din categoria celor carbogazoase, sucuri, apă, energizante, ceaiuri și cafea. Coca-Cola HBC promovează o dezvoltare durabilă, generând valoare pentru afacerea sa și pentru societatea în care activează. În acest sens, compania furnizează băuturi răcoritoare care satisfac nevoile diverse ale consumatorilor, încurajând în același timp un mediu de lucru deschis și desfășurându-și activitatea într-un mod responsabil astfel încât să protejeze și să mențină neschimbat mediul înconjurător, contribuind la dezvoltarea socio-economică a comunităților locale. Coca-Cola HBC este lider al industriei de băuturi in Dow Jones Sustainability Index (atât la nivel mondial cât si european) și este totodată inclusă în FTSE4Good Index. În România, ca în toate țările în care își desfășoară activitatea, Coca-Cola deține și funcționează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii și distribuției produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) și partenerul său Coca-Cola Hellenic denumit Coca-Cola HBC România, care îmbuteliază și distribuie produsele Coca-Cola sub licența The Coca-Cola Company în România. Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitați website-urile www.coca-colahellenic.ro și www.thecoca-colacompany.com.
Despre Lavazza
Fondată în 1985 în Torino, fabrica de prăjire a cafelei este deținută de familia Lavazza de patru generații. Împreună cu cele mai mari puncte de prăjire a cafelei din lume, Grupul Lavazza operează în peste 90 de țări prin parteneri și distribuitori, exportând peste 60% din ce produce. Lavazza numără peste 3.000 de angajați și o cifră de afaceri de peste 1,9 miliarde € în 2016. Lavazza a inventat, în primii ani de existență, conceptul de a combina diferite tipuri de cafea din diferite zone geografice, iar această premieră este și în ziua de astăzi una dintre calitățile unice ale produselor Lavazza.
Compania are în spate peste 25 de ani de experiență în producerea și producerea sistemelor și produselor bazate pe porționarea cafelei.
Lavazza este primul brand italienesc care a scos pe piață sistemul capsulelor espresso. Lavazza operează pe toate segmentele de piață din domeniul cafelei: acasă, în afara casei și la birou, și se focusează mereu pe inovația sistemelor și tehnologiilor pentru consumatori. Lavazza și-a întărit brandul și notorietatea acestuia prin parteneriate puternice, aliniate strategiei internaționale pe care a adoptat-o, cum ar fi parteneriatele în zona sportului – competiții de tenis de Grand Slam, sau cele din zona de artă și cultură – cu muzee presigioase, cum ar fi Guggenheim Museum din New York, Colecția Veneția a lui Peggy Guggenheim și Muzeul Folclorului Național din Sankt Petersburg, Rusia.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News