Coca-Cola, angajamente pentru copiii sub 12 ani
Printre celelalte proiecte pe care le vor desfășura cei de la Coca-Cola se numără încurajarea mişcării prin derularea de programe privind promovarea activităţii fizice şi interzicerea publicitatăţii produselor sale pentru copiii sub 12 ani în întreaga lume.
Coca-Cola şi alţi producători de băuturi dulci din întreaga lume au făcut subiectul unor dezbateri privind efectele nocive ale băuturilor carbogazoase asupra populației globului.
În România, compania a pornit deja o serie de acţiuni în cadrul angajamentelor globale, printre care înscrierea pe etichete a informaţiilor nutriţionale de bază, inclusiv numărul de kilocalorii, interzicerea comercializării produselor în incinta şcolilor din învăţământul preuniversitar, dar şi promovarea unor programe de încurajare a activităţii fizice.
De asemenea, Coca-Cola nu cumpără în România spaţiu publicitar în emisiunile care se adresează direct unor audienţe cu mai mult de 35% copii sub 12 ani.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News