Conform unui proiect de lege care va fi dezbătut săptămâna viitoare în Parlament, clienţilor ar putea să li se permită accesul în unităţile service pentru a asista la executarea lucrărilor.Astfel, unităţile service vor instala dispozitive audio-video sau vor facilita vizualizarea directă a lucrărilor. În cazul în care service-urile nu permit asistarea lucrărilor de către client, acesta are posibilitatea să nu plătească. De asemenea, actul legislativ va permite clienţilor să refuze motivat semnarea devizului şi plata execuţiei în cazul în care prestatorul nu asigură calitatea tehnică a lucrării.
Deputatul Adrian Bădulescu susţine că prin contestarea lucrărilor se va ajunge la un blocaj în activitatea service-urilor, dar şi în ceea ce priveşte recepţionarea autovehiculului.
" Această măsură trebuie analizată şi reglementată atent, pentru că, în aceste condiţii, orice client care este nemultumit, chiar şi nefondat, poate să refuze plata lucrărilor. Pe de altă parte, dacă refuză să plătească, beneficiarul lucrării nu poate să ridice automobilul. În aceste condiţii se vor crea blocaje în ambele părţi, şi în final, neînţelegerile se vor finaliza tot în justiţie", a declarat Bădulescu, prezent la evenimentul de prezentare a Asociaţiei Naţionale a Societăţilor de Dezmembrare Auto şi Reparaţii.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News