Chelner virtual, la o pizzerie din Spania. Metoda ingenioasă la care au recurs
Un restaurant din Spania a lansat în premieră o aplicație care preia comenzile clienților.
Un restaurant de pe coasta mediteraneană de nord-est a Spaniei testează o modalitate prin care clienţii pot evita contactul faţă în faţă cu personalul de servire, micşorând în acelaşi timp riscul de transmitere a noului coronavirus, transmite marţi Reuters, scrie Agerpres.
Clienţii localului Funky Pizza din Palafrugell, pe celebra Costa Brava, pot citi meniul, pot plasa o comandă şi pot plăti prin intermediul aplicaţiei 'Funky Pay' de pe telefonul mobil - pentru prima dată când o astfel de aplicaţie este integrată într-un restaurant din Spania.
După plasarea comenzii, un chelner aduce comanda la masă
"Prin acest sistem am încercat să păstrăm distanţa fizică faţă de clienţii noştri, ceea ce oamenii doresc în această perioadă COVID", a declarat proprietarul restaurantului, Carlos Manich.
Personalul restaurantului preia comanda de pe ecrane instalate în spatele barului.
Restaurantul a trebuit să se adapteze la regulile de distanţare socială, adoptând politica de a servi clienţii doar la mese. În acelaşi timp, clienţii care intră în local trebuie să poarte mască tot timpul când nu se află la masă.
Comanda, urmărită în timp real
"Aplicaţia este foarte uşor de folosit... şi îţi poţi urmări comanda, să vezi când ajunge în bucătărie şi când este gata pentru a fi adusă la masă", a susţinut unul dintre clienţii localului, Claudia Medina, 26 de ani.
Unii clienţi însă nu sunt de acord. "Cred că pierdem experienţa de a vorbi cu un chelner care să preia comanda. Spre exemplu, atunci când plasezi o comandă prin aplicaţie nu poţi întreba despre diferitele feluri de mâncare şi nu poţi discuta despre anumite preferinţe sau cantităţi", a susţinut un alt client, Javier Comas, 26 de ani.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News