CESAROM lanseză un nou format de gresie porţelanată, mizând pe o creştere cu peste 10% a business-ului
Lasselsberger Ceramics România, deţinătorul brandului Cesarom şi principalul producător local de plăci ceramice, lansează un format distinctiv de plăci de gresie porţelanată în România, cu dimensiunea de 42x42 cm, şi estimează o creştere a cifrei de afaceri cu peste 10% în 2014.
Lasselsberger Ceramics România, deţinătorul brandului Cesarom şi principalul producător local de plăci ceramice, lansează un format distinctiv de plăci de gresie porţelanată în România, cu dimensiunea de 42x42 cm, şi estimează o creştere a cifrei de afaceri cu peste 10% în 2014.
„Decizia de a lansa un nou format de gresie porţelanată a venit din dorinţa de a ne alinia tendinţelor pieţei locale de profil, unde plăcile cu dimensiuni mari câştigă teren, dar şi trendurilor internaţionale”, a declarat Sergiu Apolzan, Director Vânzări & Marketing al Lasselsberger Ceramics România.
Reprezentantul companiei a subliniat că plăcile de gresie porţelanată Cesarom cu dimensiuni de 42x42 cm au fost deja lansate pe pieţele externe unde înregistrează un real succes. De asemenea, acesta a mai adăugat că noul format de gresie porţelanată face parte din strategia de dezvoltare a sortimentaţiei Cesarom, compania lansând periodic colecţii noi în acord cu tendinţele în domeniu.
„Considerăm că fomatul 42x42 cm va avea succes pe piaţa locală deoarece românii aleg tot mai des dimensiunile mari de gresie. Formatul 42x42 dă personalitate şi se înscrie în zona de joncţiune dintre formatele clasice 40x40 şi 45x45, devenind dimensiunea distinctivă a brandului Cesarom”, a mai spus Sergiu Apolzan.
Acesta a subliniat, de asemenea, că lansarea acestei dimensiuni a fost posibilă prin optimizarea capacităţii de producţie, compania urmând să realizeze investiţii în acest sens în următoarea perioadă.
„Lansarea noului format va avea un puternic impact în business-ul companiei în acest an. Astfel, pentru 2014, mizăm pe o creştere cu 10% a cifrei de afaceri, dar şi pe o majorare a cotei de piaţă”, a mai spus Sergiu Apolzan.
Potrivit acestuia, unul dintre cele mai mari beneficii de care dispune noul produs constă în aplicabilitatea sa, plăcile de 42x42 cm pretându-se pentru amenajarea a diferite spaţii, de la living, baie şi bucătărie, la grădină, zone publice, instituţii, reprezentând o soluţie ce optimizează atât spaţiile mari, cât şi pe cele mai puţin generoase.
„Noul format 42x42 cm construieşte o arhitectură modernă şi dă o nouă dimensiune spaţiului. Din acest motiv, prin lansarea sa, Cesarom devine o opţiune tot mai importantă în piaţa proiectelor din România“, a mai spus reprezentantul companiei.
Pe această nouă dimensiune de gresie porţelanată, Cesarom lansează cele 11 colecţii ale anului 2014, urmând stilul clasic-tradiţional (colecţiile Saturnia, Atlantis, Firenze, Milano, Travertine, Tek), rustic (colecţiile Toscana, Ruggine, Arezzo) şi trend setter (colecţiile Geometric, Sunrock).
„Acestea au ca sursă de inspiraţie tendinţele în vogă din domeniul amenajărilor interioare. Designerii italieni cu care colaborăm cunosc foarte bine trendurile internaţionale în domeniu şi înţeleg specificul pieţei interne. Astfel, cu atenţie sporită la fiecare detaliu şi cu multă creativitate au rezultat noile modele pe dimensiunile 42x42 cm”, a mai spus Sergiu Apolzan.
Noul format lansat demonstrează că strategia diversificării portofoliului prin aliniere la trendul din piaţă, atât din punct de vedere estetic (suprafaţă şi dimensiuni), cât şi tehnic (placa porţelanată) consolidează renumele CESAROM în piaţa din România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News