"Am finalizat toate formalităţile şi suntem prezenţi în faţa dumneavoastră, împreună cu constructorul, pentru semnarea contractului. Odată cu realizarea centurii Bârladului, traficul greu va fi deviat din oraş. Această investiţie va reprezenta şi o economie pentru buzunarul şoferilor şi al transportatorilor, prin reducerea timpilor în trafic. Sper că vom avea o lucrare executată la timp şi în condiţii tehnice de înalt nivel", a declarat directorul Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Iaşi, Mugurel Laicu.
Proiectul de construcţie a variantei ocolitoare a municipiului Bârlad are termen de opt luni pentru proiectare şi 22 de luni pentru execuţia celor 11,28 km şi o perioadă de garanţie de şapte ani. Valoarea contractului este de 132.050.652,68 lei fără TVA, echivalentul a 28 milioane euro fără TVA, având un cost pe kilometru de 2,49 milioane euro fără TVA.
Construcţia va mai presupune realizarea a patru poduri, trei pasaje, două intersecţii la nivel şi două parcări.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva