Firma cu cel mai vizionat spot publicitar din lume a realizat o nouă reclamă. Noua reclamă, "Baby & Me", cu bebeluși care dansează pe ritmuri de break-dance a devenit virală pe YouTube, adunând peste 31 de milioane de vizualizări în doar 5 zile.
În spotul publicitar, consumatorii se "transformă" în bebeluși și dansează break-dance. Spotul este realizat cu ajutorul unui program de recunoaștere facială, care se sprijină pe 72 de puncte a feței.
În total, reclamele mărci "Evian" au fost vizionate de peste 250 de milioane de ori. Una dintre ele, cu aproape 100 de bebeluși care dansează pe ritmuri de hip hop și cu role în picioare, deține recordul oficial de cel mai vizionat spot publicitar, cu peste 65 milioane de vizualizări.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Luna Plină, prăpăd pentru patru zodii. Daniela Simulescu: Dormiți mult să treacă repede
- "Ce să vezi? Nu mă interesează". Răzvan Simion, schimbări făcute cu greu în viața lui: "Mă stoarce chestia asta, mă consumă"
- Cele 6 zodii care atrag ghinionul. Mihai Voropchievici: Am văzut, a plecat la o petrecere cu soția și a venit singur
- Un român stabilit în Germania și soția sa, cel mai vârstinic cuplu din țară. Sunt împreună de opt decenii
- "Cine aş putea, mă deşteptule, să fiu?". Legenda rutieră care a făcut senzație, acum 50 de ani: "Agentul a văzut la volan un general cu două stele pe epoleţi, s-a pierdut cu firea..."
- Coreea de Sud, investiții masive în Portul Constanța. Ambasadorul Rim Kap-soo: Va fi mult mai ușor și mai eficient din punct de vedere al costurilor
- Un tânăr de 19 ani, cu permis de doar 4 zile, s-a răsturnat cu maşina. Pasagera a murit, dar declaraţiile şoferului l-au surprins pe Titi Aur
- Salată Coleslaw, rețeta. Prepar-o chiar tu!
- Filmul din 1937 pentru care sociologul Alfred Bulai a stat la coadă o oră, în copilărie: "Erau puțini copii și mulți oameni în toată firea"
- MAI, recrutare online. Câți români s-au arătat interesați de posturile scoase la concurs