”CEC Bank a demarat încă de anul trecut mai multe inițiative de digitalizare – precum lansarea plăților de pe mobil, deschiderea online a conturilor – și avem convingerea că internetul de pe mobil este unul din canale care ne vor permite să atragem noi clienți și să contribuim astfel la creșterea incluziunii financiare în România. În 2019, numărul de utilizatori ai CEC Mobile Banking a crescut cu 95% și credem că acesta este canalul cu cel mai ridicat potențial de creștere”, a declarat Bogdan Neacșu, președinte - director general al CEC Bank.
La nivelul anului trecut, circa 60% din volumele de tranzacții ale clienților CEC Bank au fost inițiate prin canalele alternative – Internet Banking și Mobile Banking.
Clienții CEC Bank aveau încă de anul trecut posibilitatea de a plăți online taxele, impozitele sau amenzile, prin aplicația Mobile Banking, prin selectarea și completarea detaliilor de plată (tipul de impozit, instituția beneficiară, suma datorată). După integrarea cu ghiseul.ro, taxele și impozitele locale – precum cele pentru terenuri și clădiri, cele auto, dar și amenzile se pot plăți cu un simplu click, sumele datorate la nivel individual fiind afișate direct, sub formă de listă. Nu se percep comisioane pentru plățile de taxe, impozite și amenzi prin acest sistem.
Pentru activarea noii funcționalități, este necesară actualizarea aplicației CEC Mobile Banking din App Store pentru posesorii de telefoane Apple sau din Google Play, pentru telefoanele cu Android.
În paralel cu dezvoltarea serviciilor pe canalele digitale, CEC Bank își menține angajamentul pentru menținerea rețelei teritorială – cea mai mare din țară, cu peste 1.000 de unități - care joacă un esențial pentru accesul românilor la servicii bancare mai ales în mediul urban mic și rural.
Statul român, prin Ministerul Finanțelor Publice, este unicul acționar al CEC Bank, iar în luna noiembrie a acestui an (a.c. 2019), în urma acordului Comisiei Europene, capitalul băncii a fost majorat cu 940 milioane lei.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Prinţul Harry se întoarce în Anglia
- Horoscop Berbec, Taur, Gemeni, Rac. Zodia care primeşte "un strop suplimentar de carismă"
- Situaţia în care mulţi şoferi se încurcă. Cine are prioritate la intrarea pe banda din mijloc pe o şosea cu trei benzi pe sens
- Fructul pe care japonezii îl mănâncă pentru a-și proteja memoria
- Incendiu puternic în zona Aviației din Capitală / Galerie foto - video. Update: A fost emis RO-ALERT
- Primăria Deva cere daune materiale și morale pentru zilele în care telecabina care urcă pe Dealul Cetăţii nu a mers
- SUA încetează furnizarea de rachete Patriot către Ucraina: Spania și Japonia intervin
- Ministra Muncii: România s-a angajat că va renunţa la posibilităţile de pensionare anticipată
- Un bărbat din Giurgiu este proprietarul motocicletei Regelui Mihai I şi a unei maşini ca cea folosită de comisarul Moldovan
- Programul Casa Verde Fotovoltaice, deblocat. Laurențiu Neculaescu (AFM): Documentul care e obligatoriu la decontare / video