Ce mâncăm în 2012?
Autor: DCNews Team | Publicat pe: 13 dec 2011, 18:48
WhatsApp
food
food

Specialiștii propun câteva idei de produse care vor fi la modă anul viitor și care sunt foarte bune pentru sănătate.

Autor: Bănică Oana

Alimentele anunțate ”la modă” în 2012 pot contribui la îmbunătățirea vieții de zi cu zi, având ca efect chiar și reducerea riscului de cancer sau atenuarea simptomelor menopauzei. Printre aceste alimente se înumără:

1. Anghinarea de Ierusalim

Aceasta reprezintă o sursă foarte bună de fier şi antioxidanţi, având în plus faţă de cea normală o cantitate mai mare de nutrienţi care ajută la prevenirea oboselii şi menţinerea unui metabolism sănătos.

2.Usturoiul negru

Se obţine prin fermentarea usturoiului, pe parcursul unei luni de zile. Usturoiul negru este lăudat pentru antioxidanţii pe care îi conţine şi este pe lista alimentelor despre care se crede că ajută la prevenirea cancerului.

3.Spirulina

Este o algă plină de fier şi vitamina B12, amândouă indicate atunci când ne simţim obosiţi. În comparaţie cu morcovii, spirulina conţine o cantitate dublă de vitamina A. Este indicată în tratarea simptomelor menopauzei şi osteoporozei.

4.Seminţele de cânepă

O sursă excelentă de Omega 3, indicat pentru calmarea durerilor şi îmbunătăţirea metabolismului.

5.Ceaiul Twing

Reprezintă un remediu excelent pentru balonare şi, în general, pentru întărirea sistemului imunitar.

6. Fasolea Adzuku

Este ideală pentru conţinutul ridicat de proteine şi mai ales pentru nivelul scăzut de grăsime. Cantitatea mare de potasiu din acest tip de fasole este indicată pentru prevenirea bolilor de inimă şi pentru circulaţie.

7. Untul Ghee

Chiar dacă este bogat în grăsimi, este adesea întâlnit în bucătăria indiană şi este cunoscut pentru efectele pozitive asupra memoriei.

8.Schinduful

Acesta face parte tot din bucătăria indiană şi ajută la reducerea colesterolului, crampelor menstruale şi la atenuarea simptomelor menopauzei.

9.Cupuacu

Vitaminele B1, B2, B3, A şi C, antioxidanţi şi grăsimile nesaturate sunt doar o parte din ceea ce conţine acest fruct. Cupuacu energizează la fel ca o cană de cafea.

10.Seminţele de Chia

Bogate în omega 3, ajutând la scăderea tensiunii arteriale.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?