Data publicării:

Ce a plătit MDRT, în 2012, cu 1,4 milioane de euro?

Autor: DCNews Team | Categorie: Arhiva
WhatsApp

Alegeri prezidentiale 2024

Ministerul Dezvoltării Regionale și Turismului a plătit, de la începutul anului 2012, aproximativ 1,4 milioane de euro în contul campaniilor de promovare, în condițiile în care numai o singură firmă a încasat 1,16 milioane de euro pentru „difuzarea de spoturi de promovare pe canale interne şi internaţionale”.

În perioada 3 ianuarie – 24 februarie 2012, ministerul a plătit către SC Media Investment Communication 3.616.143 lei pentru obiectivul <Difuzare spoturi promovare pe canale internationale> şi suma de 1.393.677,85 lei pentru obiectivul < Difuzare spoturi promovare pe canale naţionale>, după cum reiese dintr-un document al MDRT.

În aceeași perioadă, o altă firmă, Media Consulta International, a încasat suma de 302.672 lei, pentru difuzarea de spoturi media, iar firma Media Investment a primit 115.181 pentru obiectivul <Servicii difuzare spoturi>.

Pentru panouri publicitare şi închiriere spaţiu panotaj, MDRT a achitat către firma Euromedia Group 193.152 lei. Alte cheltuieli efectuate de minister către diverse firme, pentru servicii de promovare: Carter Films Servicii - 180.900 lei pentru campanie media; Tipogrup Press - 34.100 pentru servicii tipărire revista REGIO; BT New York – 32.317 lei pentru servicii tipărire broşuri; Artpress - 1.773 lei, pentru materiale promovare (broşuri); Megaboard Soravia Gmbh – 27.567 lei pentru campania promovare outdour Viena; Selado Com - 1.860 lei pentru materiale publicitare (mape carton personalizate), suma totală cuantificând 5,9 milioane de lei.

De asemenea, în document se precizează că MDRT a mai plătit alte 8.116.800 de lei către BRD Groupe Societe Generale, sume reprezentând creanţa aferentă serviciilor de promovare a României la Gala de Box.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel