Data publicării:

CBS vine în România

Autor: DCNews Team | Categorie: Stiri
WhatsApp
cbs-logo
cbs-logo

Chellomedia şi CBS Studios International au anunţat începutul unei noi colaborări, prin intermediul căreia televiziunile din portofoliul Chello Zone vor fi lansate sub brandul CBS şi vor fi difuzate în 83 de teritorii din Europa, inclusiv în România, dar şi în Orientul Mijlociu şi Africa.

Acest nou parteneriat reprezintă o extindere a unui parteneriat încheiat în noiembrie 2009. Astfel, televiziunile din portofoliul companiei Chellomedia vor fi rebranduite şi vor avea un nou conţinut, devenind CBS Drama, CBS Reality şi CBS Action în teritorii precum: Polonia, Benelux, Turcia, Africa de Sud şi Rusia. În prezent, televiziunile companiei Chello Zone din cele 83 de teritorii ajung în casele a peste 43 de milioane de abonaţi.

În urma parteneriatului, în România, televiziunea Zone Reality va deveni CBS Reality, iar modificarea de denumire şi conţinut ar urma să fie implementată din lunile septembrie-octombrie, au declarat, surse, citate de Mediafax.

Pe de altă parte, potrivit comunicatului, televiziunile CBS Chello Zone vor conţine programe recunoscute internaţional şi emisiuni de tip franciză din arhiva CBS, care cuprinde peste 70.000 de ore de transmisie şi programe precum: "48 Hours", "Judge Judy", "Dynasty", "Star Trek", "Touched By an Angel" şi "America’s Next Top Model". Pe lângă programele deja deţinute de CBS, vor fi achiziţionate şi altele de la terţi furnizori.

În urma parteneriatului, CBS primeşte 30% din cota posturilor de televiziune, contribuind cu propriile programe şi titluri recunoscute la nivel global. Canalele vor continua să fie operate de Chello Zone, iar noul consiliu va fi format deopotrivă de reprezentanţi CBS şi Chello Zone, care se vor ocupa de strategia şi direcţiile grupului.

"Chellomedia continuă să se axeze pe construirea şi creşterea portofoliului canalelor de televiziune la nivel internaţional, iar colaborarea cu cele mai puternice branduri de divertisment face parte din strategia noastră; suntem încântaţi de parteneriatul pe care l-am construit cu CBS şi, odată, cu semnarea acestei colaborări ne-am luat angajamentul să creştem numărul de abonaţi", afirmă preşedintele Chellomedia, Niall Curran.

"Aceasta este o oportunitate extraordinară, deoarece conţinutul programelor CBS şi brandurile noastre internaţionale vor face din acest parteneriat un adevărat succes", declară Armando Nuñez, preşedinte CBS Studios International. "Portofoliul nostru de programe va beneficia, astfel, de o distribuţie lărgită în toată lumea. Echipa Chello reprezintă un partener remarcabil, iar expertiza canalelor lor se potriveşte perfect cu programele noastre de renume mondial. Aşteptăm cu interes demararea acestui nou capitol al colaborării noastre", mai spune Armando Nuñez.

"Lansarea canalelor CBS Chello Zone va fi pe placul partenerilor şi publicului nostru. Această colaborare marchează un pas important alături de CBS Studios International şi astfel începe o nouă eră pentru ambele companii. Canalele TV din Marea Britanie au evoluat impresionant şi aşteptăm cu nerăbdare acelaşi succes şi în regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa, n.r.), urmând să punem la dispoziţia milioanelor de telespectatori programele şi titlurile portofoliului CBS", declară Dermot Shortt, Chief Executive Officer Chello Zone.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel