Câți oameni s-au uitat la cea mai lungă ediție de până acum a X-Factor
Data publicării:
Autor: DCNews Team
WhatsApp
x_factor
x_factor

Săptămâna trecută, X Factor scotea aproape 900.000 de telespectatori, cel mai bun rezultat al emisiunii de pe Antena 1. Aseară, Antena 1 a difuzat cea mai lungă ediție de până acum: peste trei ore de show.

Audiența emisiunii de trei ore a fost de până în 750.000 de telespectatori. X Factor a fost cel mai vizionat program, urmat de Pro TV, care a difuzat filmul ”Oră de vârf 2” și comedia Kung Fu, scrie Pagina de Media.

L-a X Factor s-au uitat, în medie pe minut, 737.000 de telespectatori din mediul urban (6,3 rating).

Pe Pro TV a fost o “seară King fu”: Oră de vârf 2, cu Jackie Chan, urmat de comedia Kung Fu la grămadă. Audiența Pro TV pe intervalul X Factor: aproape 600.000 de telespectatori.

A treia opțiune a telespectatorilor din mediul urban a fost postul de știri Realitatea TV, cu o medie de 280.000 de telespectatori.

Vârful de audiență pe 15 octombrie: 1,033 milioane de telespectatori, la 22.15. Emisiunea a avut patru minute peste un milion de telespectatori: 22.13-22.16.

Ce s-a întâmplat pe segmentul comercial? Din totalul publicului X Factor, 374.000 de telespectatori au fost din segmentul 18-49 de ani. Pe același target, Pro TV atrăgea 312.000 de telespectatori.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel