Câți oameni s-au uitat la cea mai lungă ediție de până acum a X-Factor
Săptămâna trecută, X Factor scotea aproape 900.000 de telespectatori, cel mai bun rezultat al emisiunii de pe Antena 1. Aseară, Antena 1 a difuzat cea mai lungă ediție de până acum: peste trei ore de show.
Audiența emisiunii de trei ore a fost de până în 750.000 de telespectatori. X Factor a fost cel mai vizionat program, urmat de Pro TV, care a difuzat filmul ”Oră de vârf 2” și comedia Kung Fu, scrie Pagina de Media.
L-a X Factor s-au uitat, în medie pe minut, 737.000 de telespectatori din mediul urban (6,3 rating).
Pe Pro TV a fost o “seară King fu”: Oră de vârf 2, cu Jackie Chan, urmat de comedia Kung Fu la grămadă. Audiența Pro TV pe intervalul X Factor: aproape 600.000 de telespectatori.
A treia opțiune a telespectatorilor din mediul urban a fost postul de știri Realitatea TV, cu o medie de 280.000 de telespectatori.
Vârful de audiență pe 15 octombrie: 1,033 milioane de telespectatori, la 22.15. Emisiunea a avut patru minute peste un milion de telespectatori: 22.13-22.16.
Ce s-a întâmplat pe segmentul comercial? Din totalul publicului X Factor, 374.000 de telespectatori au fost din segmentul 18-49 de ani. Pe același target, Pro TV atrăgea 312.000 de telespectatori.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News