Câți bani a produs Mircea Badea în 9 ani de ”În gura presei”
Un bilanț al încasărilor din publicitate la emisiunea ”În gura presei” arată că este unul dintre cele mai eficiente programe TV.
Potrivit paginademedia.ro, în nouă ani de program (împliniți pe 13 septembrie), ”În gura presei” a atras din publicitate peste 13 milioane de euro.
În 2004, după trei luni pe Antena 1, banii din reclame, ca și ratingul, erau la început: până în 100.000 de euro.
Un an mai târziu, se lansează Antena 3, iar emisiunea lui Mircea Badea este difuzată și la noul post de știri al Intact. Deocamdată, interesul pentru publicitari rămâne scăzut: 80.000 de euro pe tot anul 2005.
Publicitatea a explodat în 2007 și a atins milionul de euro.
Epoca de vârf în materie de publicitate (și nu numai) a venit după 2008: media încasărilor a sărit de un milion și jumătate de euro pe an ajungând, în 2009, la două milioane de euro.
Vârful a fost atins în anul 2012: circa 2,3 milioane de euro atrași de emisiunea În gura presei, cumulat pe Antena 1 și Antena 3.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News