Cât au vândut comercianții români în Bulgaria şi Ungaria, de Black Friday
Comercianții români au vândut de black friday și în țări precum Bulgaria și Ungaria. Încasările le-au depășit pe cele de anul trecut.
Comercianţii români au vândut online, de Black Friday, în Bulgaria şi Ungaria, produse în valoare de peste 17 milioane de lei, în creştere cu peste 16% faţă de anul trecut, arată datele centralizate de PayU România.
Conform unui comunicat al companiei, transmis marţi Agerpres, în intervalul 22 - 24 noiembrie, din Bulgaria au fost generate creşteri importante pentru comercianţii români, comparativ cu anul trecut.
În acest sens, numărul de tranzacţii online a crescut cu 10%, ajungând la 15.507, iar volumul tranzacţionat a depăşit bariera de 10 milioane de lei, cu 28% mai mult faţă de anul trecut.
Cu 33% mai multe tranzacții în Ungaria
De asemenea, în Ungaria, comercianţii români din portofoliul PayU au înregistrat cu 33% mai multe tranzacţii, numărul lor ajungând la 54.851.
"Pieţele e-commerce din Bulgaria şi Ungaria se dezvoltă rapid. Acest lucru înseamnă că magazinele online din România pot avea acces la mai mulţi consumatori şi îşi pot creşte vânzările online. Pe lângă extinderea operaţiunilor în afara pieţei locale saturate, aceştia pot descoperi şi îşi pot dezvolta potenţialul liniilor de produse, obiectiv ce nu poate fi adesea atins atunci când se vinde doar pe piaţa internă", susţine Marius Costin, country manager PayU în România.
Valoarea medie a coşului de cumpărături comandat în Ungaria a înregistrat o scădere de 24%, până la 119 lei, iar în cazul Bulgariei s-a înregistrat o creştere de 15% şi a atins suma de 738 de lei.
Topul produselor achiziționate
În topul produselor achiziţionate în cele două ţări s-au aflat cele din categoria IT&C şi fashion (îmbrăcăminte, încălţăminte, accesorii).
PayU este un furnizor global de servicii de plată pentru companii. Compania este lider pe pieţele din Europa Centrală şi de Est şi procesează tranzacţii pentru comercianţi precum: Allegro, AmRest, Avon, Blue Air, Makro, Orange, PKP Intercity, Play, Showroom.pl, Virgin Mobile.
În România, PayU lucrează cu parteneri ca Telekom, Blue Air, eMAG, Flanco, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurări, Allianz Direct, Eventim.ro, Fashion Days şi alţii.
La nivel global, PayU Group operează în 18 ţări pe patru continente pentru sute de mii de comercianţi şi este deţinut de Naspers, o companie multinaţională originară din Africa de Sud, cu operaţiuni în media şi servicii online.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News