Carrefour a lansat o nouã campanie de susținere a unor echipe de fotbal de juniori. Aceasta se desfășoară în perioada 2-15 iunie 2016, în toate hipermarketurile și supermarketurile Carrefour din țară. Potrivit mecanismului campaniei, Carrefour va direcționa 1% din vânzarea fără TVA a produselor marcă proprie și a produselor partenere special semnalizate la raft, către cluburile de fotbal de juniori din 47 de orașe din țară.
Campania "Carrefour-Sponsorul fotbaliștilor de mâine" își propune să ofere clienților Carrefour șansa de a deveni suporteri adevărați ai echipelor locale de fotbal de juniori, echipe ce se află la început de drum, dar și să încurajeze în același timp pasiunea românilor pentru fotbal. Astfel, Carrefour, alături de clienții săi, investește în evoluția juniorilor în jucători profesioniști și se mobilizează pentru susținerea echipelor care au nevoie de resurse pentru a trece în etape sportive superioare. Carrefour își dorește prin această campanie să insufle clienților valori sportive esenţiale, precum prietenia, fair-play-ul, competitivitatea şi importanţa de a-și uni forțele pentru a reuşi.
Prin susținerea echipelor de fotbal de juniori, Carrefour face un nou pas în a le oferi clienților pasionați de fotbal șansa de a se bucura de o experiență unică atunci când știu că pot contribui la dezvoltarea tinerilor jucători de fotbal. Fotbalul naște pasiuni, ne demonstrează încă o dată Campionatul European de Fotbal 2016. Fiecare dintre noi își dorește să urmărească meciurile echipei favorite alături de prieteni care îi împărtășesc și înțeleg pasiunea. Din acest motiv, Campania "Carrefour – Sponsorul fotbaliștilor de mâine" are rolul de a aduce laolaltă fanii sportului de echipă în jurul unei cauze nobile- aceea de a le da ocazia să susțină împreună echipele de fotbal de juniori, care reprezintă, în esență, viitorul fotbalului românesc", a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.
Regulamentul campaniei și toate detaliile legate de produsele disponibile în magazinele Carefour, care marchează sponsorizarea echipelor de fotbal de juniori sunt disponibile pe site-ul oficial al campaniei https://carrefour.ro/utile/regulamente-tombole-promotii/.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Știați că un singur stat din Europa are graniță terestră cu Africa iar 9 din 10 români răspund greșit
- Culmea prostiei în hipermarketuri. O decizie bizară pe care marii retaileri o iau și care stârnește furia românilor
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- De ce scăpăm greu de burtă. Carmen Burmă: Poți să faci un milion de abdomene, nu se va vedea
- Horoscop 6 mai: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Discuții aprinse, în a doua zi de Paști, pentru o zodie. Îți fac rău!
- Horoscop 6-12 mai 2024: Zodia care s-a certat cu toată lumea. Daniela Simulescu: „Îți recomand mai mult pragmatism” /video
- Ploi abundente, grindină și vânt puternic în prima zi de Paști. Județele vizate de fenomenele meteo extreme
- Nu s-a mai întâmplat de 23 de ani în SUA. Adrian Mitroi: Inflația este lipicioasă, iar dolarul este prea tare
- Acuzații în presa austriacă: Dronele militare rusești folosesc AI dezvoltat cu Kaspersky
- A doua zi de Paști. Ce trebuie să facă toți credincioșii în Lunea Albă din Săptămâna Luminată
- De ce nu e bine să câștigi tot din prima ca tânăr dansator. Exemplul care se aplică în multe domenii
- Camelia Csiki, despre campaniile online împotriva Regelui Mihai: Tinerii needucați cred ce le spun bunicii despre Ceaușescu
- Paradox pentru Vărsător de Paști. Daniela Simulescu: Sunteți între două lumi permanent