Când au fost inventate primele semne de circulaţie
Bornele kilometrice au apărut tot în Imperiul Roman, pe reţeaua de drumuri ce însuma peste 300.000 de kilometri.
Autorităţile vremii au considerat necesar să inventeze trecerile de pietoni, pentru a facilita traversarea de către pietoni a drumurilor străbătute de care trase de cai.
Pentru a semnaliza aceste treceri de pietoni, erau folosite câteva pietre mai deschise la culoare decât restul drumului.
De asemenea, în aceeaşi perioadă au fost inventate şi trotuarele, scrie auto-bild.ro.
Bornele kilometrice au apărut tot în Imperiul Roman, pe reţeaua de drumuri ce însuma peste 300.000 de kilometri. De aici este şi expresia „Toate drumurile duc la Roma”.
În jurul anului 1900, au apărut maşinile şi nevoia de indicatoare rutiere. În 1920, Olanda avea deja peste 400 de semne, după ce în 1905 emisese documentul „Motor and Cycle Act”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News