Lanţul de magazine de lux Harvey Nichols are mari probleme după ce o campanie de reduceri uluitoare a fost anunţată într-un mod care i-a dezgustat pe clienţi. În loc să atragă lumea în magazine, campania de marketing a reuşit, cu siguranţă, să-i facă pe mulţi să nu dorească să le treacă prea curând pragul.Clienţii reţelei de magazine Harvey Nichols au primit în cutiile poştale pliante care anunţau debutul unei perioade de reduceri consistente. Însă imaginile folosite au fost cel puţin neinspirate, pliantele fiind ilustrate cu modele cu pantalonii uzi, de parcă ar fi urinat, şi cu mesajul "Încearcă să-ţi ţii în frâu bucuria".
Contrar aşteptărilor şefilor de la Harvey Nichols, care spun că prin această reclamă au vrut să transmită un mesaj "jucăuş şi inofensiv", reacţiile oamenilor au fost de indignare, dezgust şi revoltă
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News