Câți oameni s-au uitat la România - Elveția
Data publicării:
Autor: DCNews Team
WhatsApp
PRO TV a făcut noi cifre mari de audiență pe intervalul meciului România - Elveția, de la Euro 2016.

Meciul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, fiind urmărit de peste 3.8 milioane de telespectatori la nivel național pe întreg intervalul de difuzare, intre 19:00 – 20:50. În minutul de maximă audiență, de la 20:49, aproape 4.9 milioane de telespectatori urmăreau meciul dintre România și Elveția.

Pe segmentul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Pro TV a fost lider de audiență cu 22.7 puncte de rating și o cotă de piață de 67.3%, următorul post clasat înregistrând 1.9 puncte de rating și 5.8% cota de piață.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel