Data publicării:

Brand RAPID, licitație. Modificare importantă

Autor: Darius Muresan | Categorie: Sport
WhatsApp

Licitația pentru brandul, culorile și trofeele clubului Rapid București a suferit o nouă amânare, pe 12 ianuarie. Din cauza sumei uriașe, nu s-a prezentat nimeni. Însă ea se va desfășura sub o nouă strategie.

A fost pentru a patra oară când nu s-a prezentat nimeni la licitație, iar lichidatorul judiciar al societății propune o nouă strategie, pentru a evita ca un astfel de episod să se repete, informează Digi Sport. De acum, Mihai Florea ia în calcul să ceară oferte scrise, iar apoi să negocieze direct cu cei interesaţi.

Următoarea licitație va fi programată cel mai târziu la începutul lunii februarie. Lichidatorul judiciat al FC Rapid SA a precizat că le va propune creditorilor varianta solicitării ofertelor scrise.

"Era de aşteptat să nu se prezinte nimeni nici acum. O să mai stabilesc încă o licitaţie cu acelaşi preţ de pornire pentru că Adunarea Generală a creditorilor a decis ca limita minimă să fie 1,7 milioane plus TVA. Aşa că nu pot să mai scad. Mă gândesc să o programez pentru sfârşitul lunii ianuarie, începutul lui februarie, şi imediat să cer oferte scrise. Poate aşa va fi mai atractiv pentru cei interesaţi. Iar dacă am oferte scrise, să negociem direct cu cei interesaţi. O să le propun creditorilor şi varianta asta. Că atunci când scade preţul în trepte, nu vine nimeni, după cum se vede... toţi aşteaptă ultimul preţ. Deci, poate cerem oferte scrise".

În prezent, Academia Rapid, echipa susținută de Primăria Sectorului 1 și care joacă în Liga a IV-a, este cea care deține brandul, el fiind împrumutat până când la licitație va fi achiziționat.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel