"Mai este o singură cameră liberă!". Booking.com continuă să încalce reglementările internaţionale şi îşi păcăleşte clienţii
Data publicării:
Autor: Florin Răvdan
WhatsApp
Super ofertă early booking pentru vacanțele petrecute în autorulote de ultima generație
Super ofertă early booking pentru vacanțele petrecute în autorulote de ultima generație
În ciuda avertismentelor, compania Booking.com continuă să îşi inducă clienţii în eroare, potrivit unui material publicat de CNN. Totul se întâmplă prin intermediul tacticilor de vânzare de genul "a mai rămas o singură cameră, grăbeşte-te". Cu toate astea, compania se apără. 
În februarie, Autoritatea pentru Concurenţă a anunţat că şase site-uri pentru rezervări (Expedia, Booking.com, ebookers, Hotels.com, Agoda şi Trivago) au fost incluse într-o cercetare amplă, deoarece şi-ar fi indus în eroare clienţii, prin folosirea unor tactici de punere sub presiune a acestora. 
 
Vânzarea sub presiune, reduceri eronate, precum şi scoaterea în faţă a hotelurilor care plătesc un comision mai mare au indus în eroare utilizatorii, lucru care a încălcat legea protecţiei consumatorilor. Toate cele şase companii au fost forţate să clarifice informaţiile despre discounturi, numărul de utilizatori care vor în acelaşi moment să închirieze o cameră într-un anumit hotel, precum şi numărul de camere rămase. Preţul final al camerei ar fi trebuit să fie inclus în preţul de listă, iar data limită până la care aceste modificări ar fi trebuit să aibă loc era 1 septembrie. 
 

Booking.com încă încalcă regulamentul

 
 
Verificări ulterioare au relevat faptul că Booking.com este singura din cele şase companii care încă nu şi-a rezolvat aceste probleme. Deşi au fost făcute mai multe schimbări în site, nu este suficient, potrivit legiuitorilor. 
 
Cinci din zece mesaje de tipul "mai este o singură cameră disponibilă" au fost false, potrivit unui raport. 
 

Se lucrează din greu

 
Un purtător de cuvânt al companiei Booking.com a explicat, pentru CNN, că se lucrează din greu la punerea în acord cu legea. 
 
"Asta include implementarea unor noi modalităţi de a evidenţia informaţia pentru consumatori despre popularitatea unei proprietăţi. Nu ne oprim niciodată din optimizarea aplicaţiei noastre, precum şi din lucrul strâns cu autorităţile", a explicat purtătorul de cuvânt. 
 
Dacă problemele nu vor fi rezolvate, Booking.com ar putea fi amendat. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel