Urmărește emisiunea live
Data publicării:

BMW contraatacă în lupta pentru supremație cu Mercedes

Autor: Andi Miron | Categorie: Economie
WhatsApp
bmw
bmw

La începutul fiecărui an, domeniul auto își prezintă rapoartele finale ale anului precedent. După Mercedes, a venit rândul celor de la BMW să prezinte rezultatele și să-și anunțe supremația.

Alegeri prezidentiale 2024

După ce Mercedes a spus că anul 2017 a fost unul istoric, cel mai bun din istorie, reușind o creștere de aproape 10% față de 2016, a venit rândul celor de la BMW să se prezinte ca fiind compania auto premium nr. 1 în lume.

BMW Group declară că 2017 a reprezentat de asemenea, un an record de vânzări, cu 2,46 de milioane vândute, cu 4.1% mai multe decât anul trecut. Mercedes a anunțat că a vândut 2.28 de milioane de vehicule în 2017. Audi, cel de-al treilea competitor al luptei pentru supremație în domeniul auto, a anunțat 1,8 milioane de vehicule vândute în 2017.

 

BMW, al șaptelea an consecutiv de creștere

 

Conform raportului BMW Group, 2017 reprezintă al șaptelea an consecutiv de creștere. Doar marca BMW a generat un volum de vânzări cu 4.2% mai mare față de 2016, în special datorită SUV-urilor. Familia de modele X a crescut 9,6% față de 2016, dublu față de creșterea medie a mărcii, potrivit datelor oficiale. Brand-ul MINI a înregistrat de asemenea un record de vânzări, o creștere de 3,2% - 371.881 vehicule. Modelul Countryman a crescut cu 30% față de anul precedent, adică 84.441 de unități. Rolls Royce a cunoscut o scădere, având 3.362 de vehicule vândute.

 

[citeste si]

 

„Suntem încântați cu aceste cifre de vânzări record, care înseamnă că BMW Group, cu cele trei mărci ale sale premium, BMW, MINI și Rolls Royce, rămâne compania auto premium cea mai mare din lume”, a declarat Ian Robertson, șeful BMW, care i-a predat funcția lui Peter Nota la 1 ianuarie 2018.

Marca BMW a atins ținta de 100.000 de autoturisme electrificate vândute într-un singur an. Noul șef al mărcii, Peter Nota, a spus că anul 2018 va aduce două noi modele, X2 și Serie 8, care vor aduce mai mulți clienți. „Sunt încrezător că vânzările BMW vor continua să crească în 2018, în timp ce ne vom menține atenția pe profitabilitate”, a declarat Peter Nota.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel