Data actualizării:
Data publicării:

BLACK FRIDAY 2021. Cea mai mare comandă pe eMag după 7 ore: un ceas de peste 38.000 lei / UPDATE - Tranzacţie de peste 90.000 de lei

Autor: Andrei Itu | Categorie: Economie
WhatsApp
BLACK FRIDAY 2024!
BLACK FRIDAY 2024!

 Black Friday 2021. Cea mai mare tranzacţie înregistrată până la ora 18:00 a depăşit 90.000 lei. 

UPDATE

O tranzacţie care a depăşit 90.000 de lei a fost cea mai importantă până la ora 18:00, în cadrul campaniei Black Friday 2021, arată datele actualizate ale PayU România. Volumele tranzacţionate s-au cifrat la aproximativ 300 de milioane de lei fiind înregistrate peste 510.000 de tranzacţii. Tranzacţiile efectuate prin plata cu un singur click au avut o pondere de 64%.

 

Știrea inițială

Clienţii eMag au comandat cu 34% mai multe produse decât anul trecut, după primele 7 ore ale campaniei Black Friday, iar plăţile online cu cardul au ajuns la aproape 60%, cea mai mare creştere din ultimii ani, informează platforma online.

Aproape 60% dintre comenzile de Black Friday merg la easybox în localităţile în care este disponibil. 'În primele 7 ore de Black Friday au fost plasate comenzi pentru 1.450.000 de produse din oferta eMAG, cu 34% mai mult decât în 2020 în acelaşi interval. În prezent mai sunt 3 milioane de produse în stoc, iar promoţiile vor fi disponibile până noaptea târziu', se precizează în comunicatul companiei.

Cea mai mare comandă

Cea mai mare comandă a fost pentru un ceas Raymond Weil, automatic, 46.4 x 35 mm, Don Giovanni Cosi Grande în valoare de 38.185 lei, cel mai mic preţ din an. De asemenea, în primele 7 ore s-a vândut întreaga cantitate de 60.000 litri de carburant disponibilă în ofertă.

'Am remarcat trei tendinţe pe parcursul zilei pe care le anticipam în schimbarea comportamentului de consum: în primul rând, clienţii s-au obişnuit că online pot comanda orice şi pun în coş produse din mai multe categorii de produse, iar în al doilea rând, folosesc cardul pentru a plăti ce au comandat.

VEZI ȘI BLACK FRIDAY 2021. Avocat: Se poate face o campanie de 'Shame and Blame' când produsele sunt cu practici înșelătoare

Plata cu cardul, nivel record

Plata cu cardul a atins nivelul record de 60% şi arată, pe de o parte, încrederea în comerţul online şi, în al doilea rând, simplitatea de a comanda. A treia tendinţă este comanda prin intermediul aplicaţiei ca principală metodă de achiziţie. Peste 80% dintre comenzi au venit de pe dispozitive mobile. Credem că aceste tendinţe se vor accentua în anii următori şi comenzile online vor intra în obiceiurile zilnice de cumpărare ale clienţilor', a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Categoriile cu cele mai mari vânzări

Din totalul de 1,45 milioane vândute, categoriile cu cele mai mari vânzări sunt: produse pentru casă şi îngrijirea casei - 156.000, beauty şi îngrijire personală - 123.000 şi electrocasnice mici - 73.000.

Vânzările de produse speciale de Black Friday 2021 au inclus automobile - 9 comenzi, aur şi monede - 2,4 kg sau pachete turistice - 935 nopţi de cazare. Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieţei de comerţ online din România şi a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria şi Ungaria, potrivit Agerpres.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel