Data publicării:
Black Friday 2017 Vacanțe de vis. Hai la mare!
„Paradis Vacanţe de Vis” lansează, în premieră, în perioada 17-24 noiembrie 2017, o campanie de Black Friday cu reduceri de până la 66% din oferta standard, pentru mai multe hoteluri de pe Riviera românească.
Printre hotelurile incluse în oferta „Black Friday” se numără Phoenicia Hotels (Phoenicia Holiday Resort, Phoenicia Luxury, Phoenicia Royal), Zenith Conference and Spa 4* (Mamaia), Hotel Victoria 3* (Mamaia), Complex Steaua de Mare 3* (Eforie Nord), Complex Dunărea 3* (Eforie Nord), 2D Resort and Spa 3* (Neptun). Singura condiţie este ca plata acestor rezervări să fie efectuată în 48 de ore.
“Aşa cum am promovat, de-a lungul anilor, multe campanii de oferte speciale şi de early booking pentru Litoralul românesc, ne-am hotărât să lansăm şi o campanie promoţională cu ocazia reducerilor de Black Friday. Lucrăm cu foarte multe hoteluri de pe Litoral şi considerăm că turistul român merită o asemenea ofertă specială, mai ales că Black Friday a intrat în comportamentul de cumpărare al clientului român”, declară Aurelian Marin, director general Paradis Vacanţe de Vis.
Amintim că „Paradis Vacanţe de Vis”, a lansat, în sezonul estival 2017, în premieră, pachete turistice pentru Litoral care includ zbor dus/întors, transferuri, servicii de cazare şi/sau masă, dinspre Timişoara, Cluj-Napoca,
Oradea şi Iaşi. Aceste pachete turistice vor fi continuate şi dezvoltate anul viitor.
„Despre Paradis – Vacanţe de vis”
Aflată la aniversarea a 18 ani de existenţă, agenţia de turism “PARADIS – VACANŢE DE VIS“ reprezintă astăzi unul dintre primii 3 touroperatori din România pentru litoralul românesc al Mării Negre şi unul dintre cei mai importanţi pentru Bulgaria. Anul acesta, peste 100.000 de turişti îşi vor petrece vacanţa pe litoralul românesc prin “PARADIS – VACANŢE DE VIS”.
Pentru a oferi servicii de calitate, consultanţii „Paradis – Vacanţe de vis” îşi îndreaptă eforturile, an de an, în următoarele direcţii:
1. Alegerea şi selectarea atentă a locaţiilor şi hotelurilor.
[citeste si]
2. Negocierea activă (chiar agresivă uneori) a contractelor, astfel încât săpoată oferi clienţilor şi partenerilor cele mai bune tarife, facilităţi şi oferte speciale.
3. Îmbunătăţirea comunicării cu clienţii şi partenerii de afaceri prinimplementarea pe site a modulului de rezervări directe, participarea, an de an, la târgurile importante de profil, editarea de broşuri, cataloage şi alte materiale publicitare, prezenţa activă pe internet, radio şi TV, concursuri atractive, organizarea de info-trip-uri în România şi străinătate etc.
FOTO: IRINA RĂTESCU
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News