Data actualizării:
Data publicării:

”Avioane ținute la sol”. Cezar Osiceanu, pilot TAROM, rupe tăcerea după acuzațiile Mădălinei Mezei la adresa ministrului Cuc

Autor: Anca Murgoci | Categorie: Politica
WhatsApp
Cezar Osiceanu
Cezar Osiceanu

Cezar Osiceanu, unul dintre cei mai buni piloți români, a rupt tăcerea în scandalul privind așa-zisa ”ținere la sol a avioanelor” în ziua moțiunii de cenzură împotriva Guvernului Dăncilă.

Fostul director TAROM, Mădălina Mezei, a spus că ministrul Transporturilor Răzvan Cuc i-ar fi cerut să țină avioanele la sol în ziua moțiunii de cenzură. Motivul spus de aceasta? Pentru ca parlamentarii să nu ajungă București și astfel să nu voteze moțiunea de cenzură împotriva Guvernului Dăncilă.

Contactat de DC News, Cezar Osiceanu, pilot Tarom, a spus că vrea să stabilească adevărul în acest mega scandal prezentând o poziția oficială a companiei.

”Vă prezint poziția oficială a companiei Tarom. Prin această luare de poziție vreau să stabilesc adevărul pentru întreaga opinie publică. În urma evenimentelor nefericite care au implicat Tarom, imaginea companiei a fost profund afectată. Fostul directorul general, Mădălina Mezei, care fusese numit pentru șase luni, a afectat într-un mod negativ imaginea companiei. După ce a fost înlocuită din funcție, așa cum știți, a ieșit în public și a făcut o serie de afirmații grave la adresa Tarom și a angajaților ei”, a spus pilotul pentru DC News.

Imposibil de oprit patru avioane la sol!

”Este absolut imposibil, din punct de vedere tehnic, să fie oprite la sol patru avioane, de tipuri diferite, pe respectivele curse interne. Subliniez: din punct de vedere tehnic este absolut imposibil ca ceea ce a susținut doamna Mezei să se întâmple. Faptul că a fost târătă în scandal și imaginea proprietarului Tarom, în cazul de față, statul român, prin intermediul ministrului, arată un joc politic la care noi, angajații companiei, nu suntem de acord să participăm”, a subliniat Cezar Osiceanu.

”În acest moment, compania Tarom întâmpină niște probleme de reorganizare. Doamna Mezei a primit un mandat pentru reorganizarea companiei, dar nu trebuia să o facă prin darea afară a personalului, ci prin alte metode de reorganizare.

Dumneai a ales fix această metodă - de a elimina 300 de angajați fără criterii stabilite, fără dovezi de implicare în diverse situații, fără cazuistică, fără nicio analiză! În acest moment, a apărut, în întreaga presă, o campanie de defăimare a Tarom. S-a spus, prin intermediul dumneai, că angajații sunt nefericiți, distruși, au fost prezentați în cele mai negre culori etc. De fapt, doamna Mădălina Mezei a reușit doar să separe în tabere această companie”, a mai spus pilotul pentru DC News.

Angajații Tarom au aflat cu stupoare că, printre primele acte semnate de dumneai, s-a numărat tocmai mărirea salarialui soțului în condițiile în care reprezentatul sindicatului piloților a așteptat trei luni la ușa sa pentru a fi primit, dar în zadar. Și vorbim aici despre probleme foarte grave de salarizare. Suntem profund îngrijorați de impactul mediatic pe care îl are asupra pasagerilor această situație negativă prezentată de fosta directoare, mai ales într-o situație de concurență acerbă pe piețele externe”, a mai declarat pilotul Tarom.

”Avem o problemă în ceea ce privește lipsa de transparență a fostei directoare. Am aflat, prin intermediul presei, că a avut dosar la DNA, atât ea, cât și soțul. În plus, tot prin intermediul presei am aflat că a făcut concurență neloială companiei Tarom vânzând bilete prin agenția familiei”, a adăugat Cezar Osiceanu.

Joc politic la care angajații Tarom nu vor să participe

”A manipulat prin faptul că a zis că i-ar fi cerut ministrul Cuc să țină la sol patru avioane. După cum am observat cu toții, doamna Mezei s-a încurcat în declarații. Inițial a zis că i-a cerut acest lucru în biroul dânsului de la minister, apoi a zis că i-a cerut acasă la ea, iar apoi pe stradă.

Din punct de vedere tehnic, este imposibil să ții patru avioane la sol, așa cum am mai zis! Suntem apolitici, nu avem niciun parti-pris cu vreunul dintre partide. Este o arhitectură întreagă care nu se justifică. În nicio bază nu pot fi oprite avioanele la sol. Este evident că jocul politic a primat în acțiunile doamnei Mezei. Noi, angajații Tarom, nu dorim să luăm parte la această șaradă. Este regretabil că foarte multe canale de știri au încercat să prezinte situația fără a contacta compania Tarom în vederea unui punct de vedere oficial. Doamna Mezei nu mai avea calitatea de a vorbi în numele companiei”, a conchis pilotul pentru DC News.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel