
'Pompierii de la Detaşamentul Huedin intervin în aceste momente la un accident rutier petrecut pe DN1 E60, la intersecţie cu localitatea Leghia. În accident a fost implicat un autotren, care este răsturnat. Din primele informaţii, în cabina autotrenului este încarcerat un bărbat. Acţionăm la faţa locului cu două autospeciale cu modul de descarcerare, o ambulanţă SMURD şi o ambulanţă SAJ', a informat ISU Cluj.
Un bărbat de 50 de ani a decedat în urma producerii accidentului.
'Victima a fost extrasă şi prezintă leziuni incompatibile cu viaţa. Bărbatul avea aproximativ 50 de ani, iar autotrenul răsturnat era încărcat cu sucuri', a transmis ISU Cluj într-o informare ulterioară.
Conform informațiilor oferite de Centrul Infotrafic, circulaţia rutieră se desfăşoară pe un singur fir, alternativ, prin dirijarea poliţiei şi se estimează reluarea circulaţiei în 60 de minute, scrie Agerpres.
VEZI ȘI: E85, drumul morţii. Greşeala pe care o fac şoferii pe această şosea. Titi Aur: Nu ştim să mergem pe un drum modernizat. În loc să scadă accidentele, apar unele foarte grave
TIti Aur, instructor de conducere defensivă, a indicat spre un factor care creşte riscul de accident pe drumurile europene din România.
"E85, supranumit şi drumul morţii, este practic o şosea făcută de mult timp, de 20 de ani, cred. A fost una dintre primele şosele modernizate din România. Acolo e o ciudăţenie. Avem o bandă dus, o bandă întors, şi mai avem un acostament care este confundat de multe ori cu o bandă. Acel acostament este de multe ori mai lat, ajungând chiar la lăţimea unei benzi, de multe ori îngust, dar care şi dispare câteodată, ajungând aproape de zero. Acea oscilaţie este interpretată de şoferi ca fiind o bandă de circulaţie şi, de cele mai multe ori, traficul lent merge pe acolo. E şi de bine şi de rău. De bine, pentru că se poate circula mai repede pe acea şosea, dar de rău este pentru că avem tentaţia de a merge mult mai tare pe banda normală şi pentru că de multe ori nu încap patru maşini una lângă alta. Dacă avem câte una pe fiecare acostament şi câte una pe benzile normale, iar acostamentul se îngustează, iar cei care sunt pe mijloc sunt şi grăbiţi, nu suportă să meargă cu viteză legală, apar accidente groaznice. ... Citește mai mult AICI.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- În vreme ce Austria ne ține la distanță de Schengen, Franța și Germania ne vor membri UE de clasa a doua. Raportul aflat la Bruxelles
- Doi ani posibili pentru marele cutremur care ar lovi România, conform lui Mărmureanu
- Narcisa Suciu, mărturisiri despre relația cu tatăl fiicei sale, care era însurat cu altă femeie, când a rămas însărcinată: "Nu am avut remușcări". Ies împreună în oraș toți trei
- Mircea Badea, despre Pescobar: Arată, vorbește și emană ceea ce ar trebuie să emane un om de afaceri adevărat în România
- Av. Adrian Cuculis, după cazul Donca: Cunosc cel puțin zece vedete autohtone serioase care au fost păcălite cu criptomonede
- Patronul firmei de transport care a ucis cinci oameni pe A1, de neatins
- Ce spunea Orianda Donca, soția lui Călin Donca: Am muncit foarte mult, într-o perioadă în care majoritatea se distrează
- Guvernul pune prag de 2.000 de lei pentru plățile cash. Mircea Badea a răbufnit: Operațiuni absolut mizerabile
- Hartă cutremure București / România. Prof. univ. dr. ing. Văcăreanu: Când doamna respectivă a văzut blocul colorat cu roșu a început să plângă
- BANCUL ZILEI: Bulă, compunere despre dragostea de țară