Data publicării:

Asociaţia Telefonul Copilului şi Kanal D lansează astăzi maratonul tv „UN APEL PIERDUT, O COPILĂRIE PIERDUTĂ”

Autor: DCNews Team | Categorie: Lifestyle
WhatsApp
copii
copii

Asociaţia Telefonul Copilului şi Kanal D lansează astăzi, 1 noiembrie 2011, maratonul tv „UN APEL PIERDUT, O COPILĂRIE PIERDUTĂ”, prin care doresc să atragă atenția publicului asupra problemelor cu care se confruntă tot mai mulți copii în România și să lupte împreună împotriva încălcării drepturilor copiilor.

Ambasadorii maratonului TV „UN APEL PIERDUT, O COPILĂRIE PIERDUTĂ” vor fi copii şi vedete Kanal D. Incepând din 1 noiembrie și până la sfârșitul anului, 11 vedete ale postului de televiziune Kanal D vor fi ambasadorii copiilor care au nevoie de ajutor și vor transmite publicului, prin vocea lor, nevoile celor mici, conduși de mesajul comun „Un apel pierdut, o copilărie pierdută”.

Astfel Gabriela Cristea Toader, Simona Pătruleasa, Silvia Ioniță, Raluca Moianu, Niculina Stoican, Luiza Udrea, Christian Sabbagh, Virgil Ianțu, Mădălin Ionescu, Gabriel Coveșeanu și Eduard Petru vor transmite milioanelor de români care îi urmăresc și îi îndrăgesc rugămintea de a se alătura demersului lor pentru ca împreună să poata sprijini serviciul oferit de Asociația Telefonul Copilului și astfel noțiunea de „apel pierdut” să nu ramână valabilă și atunci când vorbim despre telefonul copilului.

Numărul de apeluri primite la Telefonul Copilului în primele nouă luni ale acestui an este de patru ori mai mare decât cel din perioada similară a anului 2010. Acesta este un bilanţ care determină organizaţia Telefonul Copilului să meargă mai departe şi să găsească resursele necesare pentru a răspunde tuturor cererilor de ajutor venite din partea copiilor. Acesta este un motiv în plus pentru televiziunea Kanal D de a se alătura eforturilor Asociației Telefonul Copilului pentru ca împreună să sprijine copiii care au nevoie de ajutor în România.

“Fiecare copil are dreptul la o copilărie fericită. De zece ani existăm pentru a oferi fiecărui copil, care apelează 116 111, șansa de a fi ascultat. De zece ani facem totul pentru a îndeplini dorințele copiilor pe care nu îi ascultă nimeni. Cu ajutorul Kanal D reușim să aducem dorințele copiilor mai aproape de părinți și, prin intermediul maratonului tv “Un apel pierdut, o copilărie pierdută”, suntem la numai un pas distanță de acest deziderat”, a declarat Cătălina Florea, Director Executiv al Asociației Telefonul Copilului.

Obiectivul campaniei demarate de Asociația Telefonul Copilului și Kanal D este de a strânge fondurile necesare atât pentru extinderea programului de lucru al serviciului 116 111, al infrastructurii tehnice, cât și pentru suplimentarea numărului de specialiști care preiau apelurile copiilor.

„Kanal D își asumă rolul de comunicator al mesajelor copiilor aflați în dificultate. Este responsabilitatea noastră, a tuturor, de a asculta dorințele și nevoile copiilor, de a le asigura o copilărie liniștită și fericită. Numărul mare de apeluri înregistrat zilnic la numărul 116 111 este un semnal de alarmă că problemele cu care se confruntă copiii sunt din ce în ce mai multe și mai serioase. În România, copiii simt nevoia de a comunica cu părinții lor, sunt triști și singuri, sunt afectați de neînțelegerile dintre părinți și simt povara dificultăților economice pe care societatea le traversează. În România încă sunt copii agresați fizic și emoțional, exploatați și privați de dreptul la educație. Sunt prea mulți copii în România care nu mai au copilărie. Haideți să facem împreună o Românie mai bună pentru copiii noștri. Fiți alături de Kanal D într-o campanie socială fără precedent ce susţine singura linie de asistență pentru copii, la nivel național. Fiecare copil are nevoie la un moment dat de ajutor. 116 111 este locul unde îl poate găsi. “ a declarat Maria Popescu, Communication & PR Manager Kanal D.

Maratonul tv „UN APEL PIERDUT, O COPILĂRIE PIERDUTĂ” este singura inițiativă de acest gen din România prin complexitatea acțiunilor și modalitatea de dezvoltare a campaniei. Astfel, începând cu 1 noiembrie și până la data de 31 decembrie, Kanal D, prin intermediul vedetelor și emisiunilor sale, va transmite telespectatorilor mesajele de ajutor ale copiilor care apelează la Telefonul Copilului și va încerca să sensibilizeze opinia publică asupra drepturilor copiilor, indiferent de statut social, de vârsta sau mediul unde trăiesc.

“Vă spun cu mâna pe inimă că ador zâmbetul copilului meu. La fel ca și mine, mulți dintre voi știți ce înseamnă nevoia de atenție și dragoste a unui copil. Amintiți-vă de copiii care pe nedrept au uitat să zâmbească! Vă mulțumesc că veți fi alături de noi în campania inițiată de Asociația Telefonul Copilului și de Kanal D pentru a reda zâmbetul a mii de copii“, spune Raluca Moianu, prezentatoarea emisiunii “Găsește-mi familia”.

“Niciun copil nu cere să se nască și fiecare dintre noi avem dreptul la înțelegere și toleranță. Haideți să fim aproape de acei copii neglijați, singuri sau abuzați, care vor să spună prin ceea ce trec, dar nu au pe cineva aproape, care să-i asculte, să-i înțeleagă și să-i ajute”, a declarat vedeta Kanal D, Gabriela Cristea Toader când s-a alăturat campaniei.

Virgil Ianțu, un apropiat al copiilor, se implică, de asemenea, în campanie.

“Conform statisticilor există zeci de mii de copii în România care se confruntă cu abuzurile sau care sunt neglijați de cei care ar trebui să le fie alaturi. <Unul din 10 copii> se confruntă cu așa ceva… Nu sunt doar cifre, ci realități dureroase. Trebuie să fim mai atenți la nevoile copiilor noștri, să încercăm să evităm, să prevenim situațiile în care copiii se simt triști, singuri, agresați, neputincioși…Alaturați-vă campaniei “Un apel pierdut, o copilărie pierdută”, inițiată de Asociația Telefonul Copilului și susținută de Kanal D, fiți alături de noi pentru o lume mai bună, în care cei mici să nu se mai simtă singuri”, a spus el.

Campania se derulează în trei etape, prima fiind de sensibilizare și conștientizare a publicului privind problemele copiilor, a doua etapa, în ziua de 30 noiembrie, când postul de televizuine Kanal D va demara primul maraton TV de strângere de fonduri din istoria sa, iar cea de-a treia etapă constând în evaluarea rezultatelor și atragerea de parteneri atât din partea publicului larg, cât și din partea mediului privat în demersurile de strângere de fonduri și de sprijin al Asociației Telefonul Copilului.

Campania susţine singura linie de asistentă pentru copii, la nivel national, din România, la care, în perioada 01 ianuarie 2011 – 30 septembrie 2011, au fost înregistrate în total 115.601 apeluri, de patru ori mai multe fata de apelurile inregistrate in aceeasi perioada a anului 2010, respectiv 27.926 apeluri. 68% din numarul total de apeluri preluate de către consultanţii Asociaţiei „Telefonul Copilului” în perioada menţionată au fost din partea copiilor.

116 111 este linia europeană de asistenţă pentru copii, gestionată în România de Asociaţia Telefonul Copilului şi Romtelecom. Apelul către 116 111 este oferit gratuit de Romtelecom şi Cosmote.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel