Potrivit sursei citate, lucrările de modernizare a DJ 702A Ciupa - Răteşti (o investiţie de peste 4,1 milioane de lei) şi DJ 703B Şerbăneşti (DJ 659) - Siliştea (investiţie de peste 11,3 milioane lei) sunt în plină desfăşurare şi vor fi finalizate anul viitor. În privinţa stadiului fizic al lucrărilor, pe DJ 703B au fost realizate 27 de podeţe laterale, au fost balastate drumurile laterale şi platforma drumului şi au fost finalizate şase podeţe transversale. La DJ 702B a fost făcută balastarea în proporţie de 80%.
Preşedintele CJ Argeş, Dan Manu, care a vizitat marţi şantierele celor două drumuri, a menţionat că alte patru tronsoane de drum din zona de sud a judeţului vor fi asfaltate sau modernizate din fonduri guvernamentale şi europene pe o distanţă de circa 88 de kilometri.
"Pentru sudul judeţului avem proiecte importante care vizează infrastructura rutieră. Aici este vorba de aceste două drumuri care asigură accesul localităţilor din sud la autostradă. Proiectele sunt finanţate prin PNDL II, au fost semnate în 2017, dar a durat ceva mai mult partea care a vizat procedurile şi achiziţiile, conform legislaţiei. Termenele de execuţie sunt mai scurte, de 10 luni şi, respectiv, 12 luni, în primăvara şi vara anului viitor lucrările urmând a fi finalizate. De asemenea, mai avem în plan asfaltarea a încă două drumuri judeţene din această zonă, pe o lungime de 20 de kilometri, Rociu (Şerbăneşti) - Costeşti şi Costeşti - Pădureţi. Primul proiect se află în faza de evaluare tehnică, urmând ca în cel mai scurt timp să fie declarat câştigătorul, firma care va executa lucrarea. Pentru cel de-al doilea drum ne aflăm în procedură de achiziţie, servicii proiectare plus execuţie. Mai avem, de asemenea, două proiecte pe fonduri europene: modernizarea DJ 503 limita judeţului Dâmboviţa - Slobozia - Rociu - Oarja - Catanele şi modernizarea DJ 504 limită jud. Teleorman - Popeşti - Izvoru - Recea - Cornăţel - Vulpeşti (DN65 A), în lungime totală de 68 de kilometri, care sunt şi ele în fază avansată în ceea ce priveşte procedurile", a declarat Dan Manu, citat în comunicat.
El a explicat faptul că având respectivele proiecte mari în derulare, în zonă nu au putut fi efectuate lucrări de reparaţii asfaltice, pentru că ar fi însemnat să se facă dublă finanţare, lucru nepermis de normele în vigoare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- Tragedia din Vinerea Mare care a făcut înconjurul lumii. Peste 100 de români, majoritatea copii, au ars de vii în biserică
- Mircea Diaconu: E un fenomen, pe care nu-l sesizează aproape nimeni, care se petrece în România. Sunt vizați tinerii educați, IT-iștii, modernitatea țării
- Miracolul Luminii Sfinte? Ce știm despre aprinderea ei: Un arab și un turc verifică înainte Sfântul Mormânt
- Preotul Paul Iulius Negoiță, despre cea mai importantă tradiție de Înviere. Puțini mai respectă de Paște această regulă foarte veche, dar extrem de valoroasă
- Vasile Bănescu explică: De ce slujba de Înviere nu are loc în biserică. Când începe și când se termină sfânta slujbă a Paștelui
- Incendiu puternic lângă Mănăstirea Voroneț / Update: Există riscul ca focul să se extindă / foto în articol
- Cum e corect: Paște sau Paști. Mulți români credeau că zic greșit