Shazam Entertainment Ltd, o companie britanică înfiinţată în 1999, permite oamenilor să-şi folosească smartphone-ul sau computerul pentru a identifica şi cumpăra muzică.
Shazam, care susţine că are peste 100 de milioane de utilizatori în fiecare lună, realizează majoritatea veniturilor din comisioanele plătite pentru trimiterile la programul iTunes Store al Apple.
Reprezentanţii Apple şi Shazam nu au comentat informaţia.
Analiştii apreciază că tranzacţia ar afecta concurenţa, deoarece Shazam nu-şi va mai trimite clienţii la firmele rivale Spotify şi Google Play Music.
Acordul ar ajuta serviciul Apple Music să câştige teren în faţa Spotify, utilizatorii putând să găsească mai uşor cântecele şi să le adauge la playlist.
În prezent, Spotify are 60 milioane de utilizatori în întreaga lume, în timp ce Apple Music are doar 27 de milioane.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate