Apple a anunțat miercuri că în săptămânile următoare va fi impusă o nouă regulă a notificărilor privind intimitatea utilizatorilor, această nouă mutare a companiei afectând vânzările directe ale advertiserilor precum Facebook. Notificările vor deveni obligatorii odată ce noua variantă de iOS 14.5 va deveni disponibilă în săptămânile următoare.
Notificarea unică va cere utilizatorilor permisiunea pentru a le urmări activitatea pe toate platformele, aplicațiile și websiteurile companiei. Experții în publicitatea online se tem că această avertizare i-ar putea face pe unii utilizatori să refuze.
Inițial, noua regulă a fost anunțată în iunie, dar Apple a decis amânarea acesteia pentru a oferi timp advertiserilor să se adapteze.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Plata pensiilor pentru luna mai. Daniel Baciu, șeful Casei de Pensii, precizări importante pentru pensionarii români
- Efectele prafului saharian asupra sănătății. Beatrice Mahler: Cine trebuie să aibă grijă să nu iasă din casă
- Ce nu știai despre praful din Sahara. „Călătoria“ de mii de kilometri datorită căreia se dezvoltă pădurea amazoniană
- Horoscop 24 aprilie: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Zodia care-și pierde controlul. Va fi foarte greu să-ți revii!
- Bacterie de origine fecală găsită în 2 milioane de sticle de apă ”de fițe”
- 5 pași pentru un somn mai bun conform oamenilor de știință
- Horoscop 25 aprilie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care nu trebuie să mai amâne o discuție delicată! Nu vei scăpa
- Pască pufoasă fără aluat
- Ce se întâmplă cu pensiile românilor. Răsturnare de situație de la Poșta Română
- Judecătoarea din dosarul lui Vlad Pascu, autoarea unor gafe intolerabile, mută în fața presei. Tace mâlc