Anca Boagiu s-a răzgândit: CNADNR nu va mai rezilia contractul pentru tronsonul de autostradă Moara Vlăsiei-Ploieşti
Asocierea dintre firmele Spedition UMB, Pa&Co International, Euroconstruct şi Tehnostrade a renunţat să ceară costuri suplimentare şi s-a angajat să respecte termenul de finalizare, în decembrie 2011, a tronsonului Moara Vlăsiei-Ploieşti, din autostrada Bucureşti-Braşov, a declarat ministru Transporturilor, Anca Boagiu.
"Cauzele pentru care constructorilor le-a fost transmisă notificarea au fost că au părăsit şantierul în urmă cu 17 luni şi că au solicitat creşteri ale valorii contractului care urcau la 47%. Cele două motive nu mai există. UMB Spedition era într-o fază foarte avansată a lucrărilor. Şi ceilalţi parteneri din acest consorţiu au acceptat să nu ceară nici un ban în plus şi vor termina la timp lucrările. Sperăm ca, până la sfârşitul anului, tronsonul să fie finalizat. Documentaţia este gata şi urmează să le înaintăm (constructurilor, n.r.) un act adiţional pentru continuarea lucrărilor", a declarat ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, Anca Boagiu.
Valoarea totală a contractului pentru tronsonul de autostradă Moara Vlăsiei-Ploieşti este de 883 milioane lei fără TVA şi nu există plăţi restante către constructori. Până în prezent, CNADNR a efectuat plăţi de 671 milioane lei, cu TVA inclus. Stadiul fizic al lucrărilor efectuate este de 93% în cazul UMB Spedition, de 65% în cazul Pa&Co şi de 25% în cazul Euroconstruct. Dacă se ajungea la o creştere cu 47% a contractului pentru acest tronson, suma ar fi depăşit un miliard de lei.
Citeşte şi:
Constructorii autostrăzilor se revoltă împotriva Ancăi Boagiu
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News