Data publicării:
Șampanie LOFT. Armand de Brignac, povestea șampaniei care costă zeci de mii de euro
Deja celebra marcă de șampanie Armand de Brignac, ce se cumpără în cluburile de fițe chiar și cu zeci de mii de euro, are o poveste interesantă, marcată de un moment fantastic de noroc.
Marca Armand de Brignac a fost lansată în 2006 de Jean-Jacques Cattier. Pe lângă grija cu care și-a promovat brandul, Cattier a avut parte și de un noroc fantastic. În urmă cu mai mulți ani, unul dintre reprezentanții companiei care produce șampania Cristal a acordat o declarație de presă în care a fost întrebat ce părere are despre rapperii americani care folosesc masiv acest brand. Răspunsul avea să fie unul dezastruos:
"Ce să facem, nu le putem interzice să o cumpere," a declarat Frederic Rouzaud.
A doua zi, rapperul Jay Z a anunțat că boicotează în mod oficial șampania Cristal, pe motiv că declarația a fost una rasistă. În următorul videoclip, artistul american a cumpărat o șampanie Armand de Brignac pe care a folosit-o în videoclipul "Show me what you got". Din acel moment, brandul a prins un avânt fantastic cu sute de mii de comenzi, informează finesociety.ro.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News