AC/DC și-a lansat propriul brand de bere, care va ajunge și în România
Trupa australiană de rock 'n roll AC/DC și-a lansat propriul brand de bere, cu 5% alcool, numit ”AC/DC Premium Lager Beer”, potrivit site-ului oficial al produsului.
Piese clasice ale formației AC/DC, precum ”Have a drink on me”, au căpătat altă dimensiune, acum că frații Angus și colegii de trupă au propriul lor brand de bere, asta după ce anul trecut au lansat o gamă de vinuri. Aceasta a fost disponibilă, în 2011, doar australienilor, dar apoi, în urma unui succes semnificativ, rockerii au promovat-o la nivel mondial în 2012.
”AC/DC premium Lager Beer” este o bere autentică germană și are o concentrație de alcool de 5%. "Noua bere îţi dă foc la limbă precum TNT-ul, are gustul unei beri adevărate şi este produsă în conformitate cu Manifestul Rock'n'Roll din 1973 şi cu Legea purităţii germane din 1516", arată un comunicat postat pe site-ul oficial al noului brand, www.ACDC-Beer.com.
Site-ul mai spune că berea este disponibilă deocamdată doar în anumite lanțuri de magazine din Germania, dar că în curând va putea fi cumpărată de la magazinele din România, Rusia și Brazilia.
Fenomenul propriilor branduri de băuturi alcoolice nu e unul rar întâlnit, pe lângă australienii de la AC/DC, trupe rock precum Whitesnake, Motorheah, Slayer și Warrant având propriile lor game de băuturi. Cântăreți și vedete de la Hollywood, ca Fergie (Black Eyed Peas) sau actrița Drew Barrymore, au avut și ele astfel de inițiative.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News