O fată de 13 ani, pasageră pe o motocicletă, a fost rănită, duminică, în urma unui accident produs în localitatea Sinaia, a informat Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Prahova, conform Agerpres.
Fata a fost transportată la CPU Sinaia, urmând a fi preluată de un elicopter SMURD din spital. Potrivit poliţiştilor care s-au deplasat la faţa locului, conducătorul motocicletei a fost depistat cu o alcoolemie de 0,04 mg/l în aerul expirat.
Un miliardar grec a lovit un motociclist
Reamintim că un șofer grec a fost arestat în România după ce a lovit mortal cu mașina un motociclist. Accidentul s-a petrecut în Bulgaria, iar grecul a fugit de la locul accidentului, încercând ulterior să-și repare mașina chiar lângă Capitală, în Ilfov. Acesta a fost prins într-un imobil din Măgurele. Bărbatul, în vârstă de 68 de ani, are rezidență în țara noastră și a încercat să convingă angajații de la service să-i repare mașina fără autorizație.
Magistrații de la Curtea de Apel București au decis să nu îl extrădeze pe miliardarul grec care a accidentat mortal un motociclist în Bulgaria și a venit apoi în România pentru a-și repara mașina, transmite Realitatea Plus. Întrebat de jurnaliști dacă este adevărat că a fugit de la locul accidentului din Bulgaria, unde a lovit mortal un bărbat aflat pe motocicletă, miliardarul grec a negat informația. El a evitat să ofere alte informații.
În urmă cu câteva zile bărbatul a fost plasat sub control judiciar. Instanța a luat în considerare faptul că bărbatul nu a avut până acum probleme cu legea, este un om de afaceri cunoscut și are vârsta înaintată: 68 de ani. El va trebui să meargă regulat la poliție și nu are voie să părăsească țara.
Statistici despre viteza excesivă
Viteza excesivă este unul dintre principalii factori ai accidentelor mortale de pe şoselele din România. Iată însă şi câteva statistici despre mersul cu viteză peste limita legală.
1. Pentru fiecare creştere cu 1% a vitezei medii de deplasare, rezultă o creştere cu 4% a riscului de accident cu victime, respectiv cu 3% a riscului unui accident grav.
2. În cazul creşterii vitezei medii, riscul de mortalitate pentru pietonii loviţi frontal de o maşină creşte de 4,5 ori dacă maşina se deplasează cu 65 km/h în loc de 50 km/h. În cazul ciocnirii laterale dintre două maşini, riscul de mortalitate pentru ocupanţii din maşina lovită din lateral este de 85% la o viteză de 65 km/h.
3. Cu cât viteza maşinii e mai mare, cu atât ai mai puţin timp la dispoziţie să opreşti la timp pentru a evita un accident. O maşină mergând cu 40 km/h are nevoie de circa 8,5 metri pentru a opri. O maşină mergând cu 50 km/h are nevoie de circa 13 metri pentru a opri.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- A murit Naomy, cea mai controversată vedetă a anilor 2000
- Când începe explorarea Cartofului de Aur, cel mai "scump" asteroid din spațiu, estimat la 10.000 de cvadrilioane de dolari. NASA a făcut anunțul
- Semafoarele care educă șoferii. Titi Aur: Spania are de foarte mult timp introdus acest sistem. E demonstrat 100% că sunt utile / video
- Adrian Negrescu: Va fi primul Paște fără miel pentru majoritatea românilor, în condițiile în care prețul cărnii a atins un nivel fără precedent în ultimii 30 de ani
- Weekendul 19-21 aprilie, marcat de un eveniment nemaiîntâlnit din 1941 încoace. Daniela Simulescu: Nu ne plictisim deloc zilele ce urmează!
- Prima luptă între un pilot uman și un avion controlat de inteligența artificială: Un "moment de transformare în istoria aerospațială"
- Chirieac, după riposta Israelului asupra Iranului: S-ar putea să încheiem această pagină neagră din istoria Orientului Mijlociu
- Paradox cu judecătoarea care nu știa că Sebi a murit. Motivul pentru care a făcut „gogonate“ în sala de judecată / video
- Klaus Iohannis, în Republica Coreea. E prima țară din regiunea Asia-Pacific cu care România a ridicat relațiile la nivel de Parteneriat Strategic, semnat în 2008
- Au început să apară supermarketuri low-cost. Locuitorii se declară încântați de prețurile mult mai mici ale produselor