Accace a înregistrat în 2013 afaceri de peste 1,1 mil. euro în România, în creștere cu 30% față de anul anterior
Accace, una dintre principalele companii de externalizare şi consultanţă de afaceri din regiune, a înregistrat în 2013 afaceri de peste 1,1 milioane de euro în România, în creștere cu 30% față de anul anterior. Potrivit reprezentanților companiei, cea mai mare creștere a fost înregistrată pe segmentul de contabilitate, întrucât companiile private au înțeles beneficiile externalizării serviciilor către furnizori dedicați, dar și pe divizia de taxe, domeniu în care un număr tot mai mare de companii au nevoie de consultanță.
De altfel, piața de externalizare a serviciilor de contabilitate din România înregistrează în prezent un ritm de creștere accelerat și concurează cu celelalte state din regiune, precum Cehia, Slovacia, Ungaria sau Polonia, cunoscute deja datorită gradului mai ridicat de maturizare al pieței locale.
„Anul trecut am avut o creștere semnificativă în România, astfel că am depășit cifra de afaceri de 1 milion de euro pe plan local. Considerăm că această creștere a venit ca urmare a poziționării solide a companiei ca furnizor de încredere în ceea ce privește externalizarea serviciilor de contabilitate și salarizare, dar și în domeniul consultanței fiscale”, a declarat Bogdan Badea, Managing Director Accace în România.
Pentru acest an, compania estimează un avans mai mare al business-ului, odată cu digitalizarea serviciilor de contabilitate și salarizare
Pentru a ține pasul cu dezvoltarea tehnologică, dar și pentru reducerea costurilor și îmbunătățirea proceselor interne, Accace va miza în acest an pe digitalizarea serviciilor de contabilitate și salarizare, lansând aplicațiile e-accounting, respectiv e-payroll.
„Majoritatea companiilor locale își desfășoară activitățile de contabilitate informatizat, însă de cele mai multe ori introducerea documentelor contabile în sistemele de gestiune este realizată manual, ceea ce presupune un volum mare de muncă și posibilitatea apariției de erori. sOdată cu digitalizarea instrumentelor contabile, crește gradul de eficiență și transparență în cadrul companiilor, iar pentru acest an estimăm o creștere a cererii de servicii de acest gen”, a mai spus Bogdan Badea.
Aplicația e-accounting permite procesarea electronică a documentelor contabile, care sunt apoi stocate în arhive electronice, fapt ce oferă flexibilitate și stabilitate în activitățile contabile. Aceleași avantaje sunt oferite și pentru zona de salarizare de aplicația e-payroll, ce permite procesarea și stocarea fluturașilor de salariu în format electronic. Ambele aplicații oferă o securitate sporită a datelor, activitățile fiind monitorizate în mod automat.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News