A murit de aproape un an din cauza coronavirusului. Notificări de plată pe numele său. Soția, în pragul disperării
Un italian mort de Covid de aproape un an continuă să primească facturi de telefon, deși soția lui a făcut nenumărate cereri de sistare a numărului.
„După 10 luni de la moartea soțului meu și nenumărate cereri de a-i anula numărul de telefon mobil, compania continuă să trimită notificări de plată pe numele său”, spune Gabriella, soția italianului decedat, conform Corriere di Bergamo.
Femeia spune că soțul ei a murit în martie. În următoarele săptămâni, femeia a rezolvat declarațiile fiscale, moștenirile, a deschis un nou cont la bancă, însă nu a reușit să rezolve o singură problemă: cea cu compania de telefonie.
Numărul de mobil al bărbatului face parte dintr-un pachet promoțional al companiei, care include telefonie fixă, internet, apeluri și mesaje pentru două telefoane mobile.
Femeia cere de mai multe luni anularea numărului soțului ei, dar spune că primește în continuare facturi și banii îi sunt luați din cont, în ciuda drumurilor făcute la birourile companiei, la poștă pentru a trimite actele semnate acolo.
„În semn de protest, din noiembrie nu am mai plătit, însă banii mi s-au luat din bancă”, explică Gabriella.
Compania de telefonie, contactată de Corriere di Bergamo, a cerut scuze femeii, afirmând că întârzierea de gestiune a survenit unor motive tehnice.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News