Vocea României sezonul doi: Vezi audiențele celei de a doua ediții
Data publicării:
Autor: DCNews Team
WhatsApp

Cea de a doua ediție din sezonul 2 al emisiunii ”Vocea României” a făcut audiențe mai bune decât prima ediție.

Aproape două milioane de români s-au uitat în fiecare minut la emisiune, dintre care peste 1,1 milioane din orașe, scrie Pagina de Media.

A fost o seară cu concurență puternică: Suleyman Magnificul pe Kanal D, un film cu Van Damme pe Antena 1 și, de la 21.40, meciul CFR CLuj – Manchester, dat de TVR 1 și de Digi Sport (post pentru care nu sunt date de audiență).

Vârful de audiență la nivel URBAN a fost de 1.592.000 de telespectatori, la minutul 21.34 (rating 15,2), iar vârful de audiență la nivel NAȚIONAL a fost de 2.846.000 de telespectatori, la ora 21.33

Pe segmentul comercial, 741.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani s-au uitat, în fiecare minut, la Vocea României.

Audiența posturilor TV marți, 2 octombrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, în mediul URBAN:

1. Pro TV: 1.136.000 de telespectatori pe minut (10,8 rating)

2. Kanal D: 740.000 (7)

3. Antena 1: 421.000 (4)

4. TVR 1: 374.000 (3,6)

5. Antena 3: 327.000 (3,1)

Audiența posturilor TV marți, 2 octombrie, pe intervalul emisiunii Vocea României, la nivel NAȚIONAL:

1. Pro TV: 1.938.000 de telespectatori pe minut (10,2 rating)

2. Kanal D: 1.312.000 (6,9)

3. Antena 1: 859.000 (4,5)

4. TVR 1: 779.000 (4,1)

5. Prima TV: 559.000 (2,9)

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel