Un mare lanț de magazine de bijuterii a înregistrat o creștere de 85% a vânzărilor de verighete și o creștere de 40% a vânzărilor de inele de logodnă pe perioada de vară, între 1 iunie și 30 septembrie, conform unui comunicat, scrie Mediafax.
Conform companiei, pe lângă creșterea numărului de piese vândute, românii preferă să investească în piese cu o valoare mai ridicată. Prin urmare, în 2021, clienții companiei au cheltuit în medie cu 95% mai mult pentru verighete și cu 70% în plus pentru inele de logodnă comparativ cu anul 2020.
„După un an 2020 dificil, putem spune că în 2021 am asistat la o vară a iubirii. Am observat o creștere de două cifre a cererii atât pentru verighete, cât și pentru inelele de logodnă, deoarece datorită relaxării restricțiilor, cuplurile au fost dornice să meargă mai departe cu planurile lor legate de nuntă,” a declarat Anda Jurcă, Group Sales Director.
Câți bani au dat românii pe bijuterii
În 2021, românii cheltuie în medie pentru un inel de logodnă 160% din salariul mediu pe economie, aproape dublu comparativ cu 90% din salariul mediu înregistrat în 2020. În ceea ce privește achiziționarea unui inel de logodnă, aproximativ 75% dintre bărbați aleg singuri inelul de logodnă, procentul scăzând în ultimii ani, deoarece există o tendință în creștere în cadrul cuplurilor de a alege inelul împreună. Mai mult, tot mai multe femei au început să își aleagă singure inelul de logodnă, partenerul fiind implicat în realizarea achiziției și păstrând ca surpriză doar momentul propunerii. În 2021, cel mai căutat inel de logodnă a fost cel cu diamante fancy cuts, adică un inel cu un diamant tăiat într-o altă formă decât cea rotundă. Cele mai populare modele în România rămân solitaire și princess cut, dar compania a observat o cerere tot mai ridicată pentru inele cu smarald și diamante ovale.
Cine sunt clienții
În ceea ce privește clienții, compania a remarcat, de asemenea, că aceștia aleg să investească mai mult în achiziționarea de verighete, fiind remarcată o creștere de la 80% din salariul mediu în 2020, la 88% în 2021. În ceea ce privește verighetele, acestea sunt alese de cupluri împreună, dar decizia privind stilul verighetei este în general luată de femei. Din perspectiva tendințelor, clienții mai tineri nu mai optează pentru seturi de același fel pentru verighete, ci în schimb femeile preferă să aleagă verighete de tip eternity, în timp ce bărbații aleg verighete care reprezintă cel mai bine stilul și caracterul lor. Din ce în ce mai mulți clienți se îndepărtează de verighetele clasice și aleg o pereche cu un design simplu și cu o combinație de aur alb și roz.
În privința altor tendințe importante de pe piața de bijuterii din România, compania a remarcat o creștere a cumpărăturilor recurente. În urmă cu 5 ani, românii cumpărau bijuterii în medie de 1,2 ori pe an, dar în 2021, media a atins 3,5 achiziții pe parcursul anului. Există, de asemenea, o cerere în creștere pentru bijuterii de lux, deoarece clienții sunt mai hotărâți decât înainte să cumpere din România și nu din afara țării, datorită diversității colecțiilor existente la nivel local, precum și calității bijuteriilor, indicând astfel că România a trecut în categoria unei piețe mature pe segmentul bijuteriilor
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- SUA și Coreea de Sud blochează transporturile de petrol din Coreea de Nord. Cooperare ilegală cu Rusia, suspectată
- Ruptura dintre Harry și William, tot mai adâncă. Condiția Ducelui de Sussex pentru a veni de Paște în Marea Britanie
- Musaca de post, rețeta simplă. Cine a zis că fără carne n-are gust?
- Modificare majoră în Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024. Laurențiu Neculaescu (AFM): Am învățat de anul trecut / video
- Horoscop 27 martie: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Zodia care trebuie să facă schimbări la serviciu. Șefii te vor privi cu alți ochi
- Șoferii, constrânși fizic să reducă viteza. Titi Aur, despre măsura care îi deranjează pe teribiliști: Forțată, dar necesară! / video
- Cele mai vândute telefoane din lume. Samsung nu este nici măcar în top 10
- Mircea Coșea analizează ”războiul șefilor de la guvern cu șefii BNR”: Trebuie să ne speriem!
- Casa Verde Fotovoltaice 2024. Laurențiu Neculaescu, AFM: Buget record! Actele necesare
- Horoscop 28 martie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are nevoie de o schimbare. Bucură-te de viață!
- Ce face America pentru noi? Adrian Zuckerman: Nimic. Dacă România vrea să aibă de-a face cu rușii, nu se uită
- Ai încredere în parapetul de pe marginea drumului? Expert auto: Pe lumea asta nu există bun și ieftin
- Poți să faci bani din gunoi cu bani de la stat. Condițiile în care poți lua de la 2 mil. lei în sus